kakan syönnistä tulee parempi ol kun viinasta. se nousee silleen hassusti päähän. syön nyytenkin kakkaa ja istun lattialla kirjottamassa tänne. kakka on hyvää.
tykkään syödä kakkaa
13
1525
Vastaukset
- Still_alive_nigga
Tiedätkö mitä nyt teen olen 18.v äijä ja nyt panen paksuksi yhe muija samalla olen fb kik:ilhaan.ismaan
- huhhuh
Laukesin.
- Pivi räsänem
Kielletään syöminen. T: Päivi Räsänem
- huolestunut....
Voit tulla aika pahasti kipeeks tuosta...se et apinat ja gorillat syö ulosteitaan, niin ei sun sitä tarvitse syödä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Koprofagia No syö, nauti bakteereistasi
- Ei helvetti...
NYKYNUORET OVAT TÄMÄNYHTEISKUNNAN SYÖPÄ! MIETTIKÄÄ MILLASII TEISTÄ TULEE ISONA
- Afjlgshn
Pian alkaa sota puhtaasta vedestä ja ruuasta. Että sotilaita niistä tulee, ei muuta.
- GJLKJGKEM KIERTG
Afjlgshn kirjoitti:
Pian alkaa sota puhtaasta vedestä ja ruuasta. Että sotilaita niistä tulee, ei muuta.
tää niin vitusti 6/5
- simo kurki
GJLKJGKEM KIERTG kirjoitti:
tää niin vitusti 6/5
Mä tykkään kyl imppaa paskaa mut en oo ikin syöny sitä
- Vemmu
simo kurki kirjoitti:
Mä tykkään kyl imppaa paskaa mut en oo ikin syöny sitä
Ite sekotan viinan ja piikitän peniksen juureen
- Herkkukakka
Kakan syönti on täysin terveellistä. Maultaan vielä parempaa kuin mitä vieraat tarjoavat ruokapöydässä. Sanonta maistuu paskalle on virheellinen!
- kakkalover
sama juttu itsekkin syön kakkaa juuri nyt syötän sitä kavereiilleni salaa ja otan sitö myös kouluun mukaan. nam kakkaa yumyum
- moijjh
kikkaa mikko343
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269