Imatralla storan tehtaalla L&T siivoojille ei maksa ylitöistä mitään! mikäli töitä ei kerkeä tehdä niin sitten ne pitää tehdä niin sanotusti omalla ajalla. luottamusmieskin vain nauroi kun otimme asian puheeksi :( nyt olen jo lähtenyt firmasta jonka pomo oli täysi mulkku!
L&T ei maksa
8
618
Vastaukset
- Ent. siivooja
Lähes sama käytäntö kaikissa siivous firmoissa. Kaiken näköiset p.....at saat hampaat irvessä jynssätä ja millä palkoilla!!!! Valitettavasti, siivoojat itse kuitenkin myötävaikuttavat ja antavat työnantajille mahdollisuuden juuri tähän ja kaikki tietenkin työpaikan menettämisen pelossa. Mikäli kerrankin tähän maahan saataisiin siivojille pidempiaikainen yleislakko, niin johan olisi asiat toisin. Faktaa: Palkkalaskelmissa ilmenee ylittyneet tunnit jotka ovat maksettu pelkkinä normaali tunteina, niin ei ole epäilystäkään etteikö yritys joudu maksamaan,eli ei muuta kuin palkkaturvaan selvittämään asiaa ja johan varmasti asiat hoituu.
- siivooja 13 v
Hei , Ylitöitä ei ole pakko tehdä ,jos ei kerkeä tekemään normi ajalla mitotus väärin.
- Ei tosiaan tarvi
Juu, ei ole ei, eikä sen jälkeen tarvi tehdä enää muitakaan töitä, et olisi ensimmäinen, jonka työsoppari puretaan koeajalla, tai määräaikaiseen ei tule jatkoa.
- edustaja tikk-la
Lama-aikana ihmisen on tehtävä ylitöitä, kyllä te sitten saatte osanne kun nousukausi alkaa, joten miksi valitatte?
- pakerra...
pst....luottamusmies on näissä asioissa yhtiön edunvalvoja- ei sinun! Nämä työntekijöiden "luottamusmiehet" saavat kyllä rahansa.
- Tiikkurilasta myös
Sitten kun on nousukausi, täytyy joustaa että ei ulosmitata yrittäjältä tulosta. Ylitöitä tekisin mielelläni lainmukaisin korvauksin. Oli sitten lama tai korkeasuhdanne.
- hhhyhff
Tiikkurilasta myös kirjoitti:
Sitten kun on nousukausi, täytyy joustaa että ei ulosmitata yrittäjältä tulosta. Ylitöitä tekisin mielelläni lainmukaisin korvauksin. Oli sitten lama tai korkeasuhdanne.
Teet asiat niin hyvin kuin mahdollista siin ajassa mikä annettu, sit seuraava kohde ja ajois kotiin. Ja jos pomo alkaa mesoo ni nauhoitat keskustelun, Se o täysin laillista eikä tartte kertoa et nauhoittaa tarkistettu liiton asianajajalta. Ja jos pomo myöntää et aika liian pieni jne ja saat sen nauhalle ni sit on oikeudessa kivaa
- ei ilmaiseksi
Ota yhteyttä (www.annemariepietila.com) ja laitetaan se asia eteenpäin!:)
Jos olet tehnyt ylitöitä, siitä on myös saatava korvaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748