Ei voi, sillä Muutos=Päällikkö. Ei Päällikköä=ei Muutosta=ei muutosta. Yksinkertaista.
Voiko muutosta tapahtua ilman Päällikköä?
9
110
Vastaukset
- toni.
kerro ajatuksestasi enemmän että muutkin ymmärtävät mitä tarkoitat ?
- JooJoo
Ehdottomasti ei voi.
- ennustaja2
Muutos tapahtuu.
- Suuri Unelma
Vasta sitten kun Miekan Päivä koittaa.
- Jalla-aho
"Voiko muutosta tapahtua ilman Päällikköä?"
Ei tietenkään, eikä myöskään ilman Supon Sotahistorioitsijaa. - Reino oli oikeassa
Päällikkö oli Muutoksen (itse)tuho.
- Päällikkö itse
Toisaalta, ilman minua ei olisi ollut edes mitään tuhottavaa. Olisi ollut vain reinolaista öyhötystä hommafoorumilla eli täyttä paskaa.
- Reino nakkikioskilta
Päällikkö itse kirjoitti:
Toisaalta, ilman minua ei olisi ollut edes mitään tuhottavaa. Olisi ollut vain reinolaista öyhötystä hommafoorumilla eli täyttä paskaa.
Mitä se Päällikön yhtäaikainen trollaaminen Hommassa ja Hommawatchissa konjakin voimalla sitten oli muuta kuin täyttä p*skaa? Huvittavaa sinänsä että reinot sietivät Päällikön tietoista sabotaasia kuukausia ennen kuin uskalsivat edes alkaa valittamaan Päällikön perseilystä. Sitä sakkia vietiin kuin pässiä narusta.
- Päällikkö itse
Reino nakkikioskilta kirjoitti:
Mitä se Päällikön yhtäaikainen trollaaminen Hommassa ja Hommawatchissa konjakin voimalla sitten oli muuta kuin täyttä p*skaa? Huvittavaa sinänsä että reinot sietivät Päällikön tietoista sabotaasia kuukausia ennen kuin uskalsivat edes alkaa valittamaan Päällikön perseilystä. Sitä sakkia vietiin kuin pässiä narusta.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214