Tänä aamuna kun mun sisko heräs niin sitä alko pyörryttää niin paljon et tasapaino heitti välil eikä pystyny tehä oikeen mitään, sit sitä alko kans sattuu kauheesti päähän ja päässä tuntu sellanen jomottava paine ja sit tuli myös pahaolo ja hän oksensi pari kertaa. Hän lähti sit peijakseen ja siellä kukaan ei osannu sanoo että mistä vois johtua, otettiin vaan verikokeet ja sydänfilmi mut ei niissä ilmenny mitään. Mun siskoa pyörryttää vieläkin vaikka siitä on kulunut jo monta tuntia ja mua pelottaa että ei kai toi oo mitään vakavaa? Luin netistä että oireet viittaa pikkuaivojen verenvuotoon mut lääkäri sano et ei muka viittaa mihinkää neurologiseen häiriöön...
Mitä ihmettä tämä voi olla?
2
122
Vastaukset
- aloittajasgsgs
Taustatietoa että suvussa on kaikennäkösiä sairauksia, isä kuollut aivoinfarktiin ja hänen äidiltä leikattu veritulppa. Sisko polttaa paljon ja on stressaavassa vuorotyössä.
- yksi vaihtoehto
Ihan tuttua minulle tuon kaltainen oireilu aiemmin. Vaikea varmasti sanoa mistä siskosi kohdalla oireet johtuu, mutta itsellä tälläisiä oireita aiheutti hometalo. Tämäkin vaihtoehto on hyvä muistaa. Tuleeko oireita muualla nukkuessa?
Päänsärky oli aamuisin järkyttävä. Huimausta, huone pyöri päässä, eikä pystynyt kävelemään kunnolla. Vessaan oli aamuisin kiire. Nykyään ei oireista tietoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269