Mites suhtaudutte tuomoisiin bändeihin? Listaanpa tähän kaikki naamari/maski bändit ja sanon samalla mitä oon niistä mieltä:
Slipknot: Aito alkuperäinen maski/naamari bändi
Mudvayne: Kopio Slipknot:ista
Mushroomhead: Kopio Slipknot:ista
The Berzerker: Omanlainen bändi (ei kopio bändi)
Lordi: Paskaa musaa, mut maskit/asusteet...EI
Listatkaa tohon lisää bändejä jos joku/joitain jäi.
Maski/Naamari Bändit
18
3889
Vastaukset
- määä
KISSin. Eivät tosin ole maskeja käyttäneet pariinkymmeneen vuoteen ja ylikin. Suhtaudun naamaribändeihin huvittuneesti, eli ovat minusta varsin hölmöjä ilmestyksiä.
- metallimies
Kissillä meni 90-luvulla niin huonosti, että oli pakko ottaa naamarit käyttöön. Ne on käyttäny niitä jo kohta 10 vuotta jälleen.
- määä
metallimies kirjoitti:
Kissillä meni 90-luvulla niin huonosti, että oli pakko ottaa naamarit käyttöön. Ne on käyttäny niitä jo kohta 10 vuotta jälleen.
kun nyt alan muistella. En ole pahemmin nykyään KISSin touhuja seuraillut, 80-luvulla lähemmin viimeks.
- Pässi
Juu, unohdit KISSin. Ja Mushroomhead perustettiin ennen Slipknottia.
Mushroomhead v. 1993 ja Slipknot v. 1995, jos muistan oikein.- tietäjä iänikuinen
knot perustettiin -92 ja mushroomi kait -93 tai -94...
- RJD2
Tässäpä yksi lisää, monen vuoden takaa: GWAR
- Strutter
vitun tyhmät...
- metallimies
The Texas Chainsaw Orchestra: Leatherface-tyyppinen naamari ja aidoilla moottorisahoilla "soitettuja" versioita heviklassikoista. Olen kuullut ainoastaan "Whole lotta love", joka toimi kuin Homelite!!! Löytyy netistä jos jaksaa etsiä. Tai ainakin 5 vuotta sitten löytyi.
- metalliukko
Nää Norjan poijjaat, olikse Emperor ja Immortal ja mitä niitä pellenaamoja nyt olikaan.
Diamondin Kingi.- peeveli
Nii ja kiss oli myös naamaribändi!!!
- pelle
Jenkkiläinen Insane Clown Posse
- mä vaan.
Turmion kätilöt
- Pööpö
"Mushroomhead: Kopio Slipknot:ista" hah haa!
Menes nyt tarkistamaan kumpi on vanhempi bändi. Ja btw Mushroomhead on 100 000 kertaa parempi kuin joku slipknot.- 4zzNew
tuon saat ottaa takaisin
- 12 hundred disasterpieces
molemmat on hyviä! ei niitten naamarit tai musiikki oo ees lähelläkään toisiaan.
- M4gg07
Mitä vitun kopioimista? Vittu knotilla vitusti paremmat soittajat ku jossai vitu humppabändissä.
- 4zzNew
PARAS on SliPKnoT, uus levy tosin on paska. MUT MFRK, SliPKnoT ja IOWA óvat aivan loistavia.
- sic sic sic
ooksää kuullu slipknotin demoa crowzia? sen voi ladata www.black-goat.com:ista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269