Hei! Olen opiskelija ja nyt mun pitäis hankkia ittelleni oma läppäri joka soveltuisi opiskelija elämään luennoille yms. Mutta mikä kone ois paras? Itse kun en niin paljoa tietokoneista ymmärrä
Minkälainen kannettava?
4
69
Vastaukset
- omena "opelle"
Tämä tietenkin on paras ja helppo käyttääkin, kun yhdellä nappulalla kaikki hommat sujuu suit sait !
http://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA&NR=1&feature=fvwp Asus tai Sony vaio.
Sony Vaio pro 13 on kevyin ultrabook jonka löydät, itseltäni löytyy, ja todella tyytyväinen ole. Tarkka näyttö myös. Touchpad ei ole paras mahdollinen, mutta käytettävä kun siihen tottuu.
- Perustietoa
Ilmeisesti joku ultrabook (eli kevyt mutta riittävän tehokas läppäri) tai sitten tabletti (android, ipad, surface) tai jopa molemmat. Läppäri on tablettia monipuolisempi ja tehokkaampi laite, mutta tablettia on mukavampi kantaa mukana, ja yleensä tabletin akku kestää selvästi pidempään. Microsoftin Surface Pro sitten on tietynlainen kompromissi, se on vähän painavampi tabletti mutta tehokkaampi ja monipuolisempi kuin muut tabletit. Siitä on pian tulossa uusi parannettu kakkosversio.
Onko keveys on tärkeä kriteerisi, vai monipuolisuus ja teho?
Läppäriin voit sitten hakea toimistosovellukset netistä, esim. http://fi.libreoffice.org/. Tai sitten maksaa yhteensopivuudesta ja ostaa Microsoftin Officen.
Muut sovellukset sitten riippuvat käyttötarpeistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.812767- 661084
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.199921Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85866Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52816
- 43805
- 41788