Miten pitäisi menetellä kun menee aamulla töihin ja silloin ilmoitetaan että sinulla on tänään vapaapäivä eikö kukaan ole sitä sinulle ilmoittanut. Tuntuu jotenkin väärältä kun olisin voinut laatia suunnitelmia edelliselle illalle jos olisin tuosta vapaapäivästä ollut tietoinen. Onko tähän asiaan jokin laki tai määräys miten työnantajan pitäis menetellä sillä tämä ei tunnu oikealta.
Kiitos avusta jo etukäteen
Työnantajan myöntämä vapaapäivä ?
2
210
Vastaukset
- helk
Työvuoroluettelo pitää olla työntekijöiden tiedossa viikkoa ennen tasoittumisjakson alkua. Vahvistettua työvuoroluetteloa saa muuttaa vain perustellusta syystä tai työntekijän suostumuksella. Työvuoroluetteloa ei saa muuttaa enää sen jälkeen, kun työntekijä on tullut työvuoroon. Lisätietoja saat omasta ammattiliitostasi. Jos et ole liittynyt, googlaa sanoilla työvuoroluettelo muuttaminen tai työvuorolista muuttaminen.
- Rentoudu!
Noh.... jos mulle tulis ylimääräinen vapaa, niin käyttäisinkö sen märehtimiseen, vai ottaisinko siitä kaikki irti? Ei ainakaan mulle mitenkään vaikea valinta, ylimääräiset vapaat keplaa aina, valitettavasti se tosin näkyy myös palkassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056