Skype ja yksityisyys

Oumaimai

Tyhmä kysymys... Voiko Skype session nauhoittaa tai voiko joku ulkopuolinen nähdä sen? Rakkaani on pitkiä aikoja reissuhommissa ja haluaa minun riisuutuvan webbikameralle. Olen vähän ujo ja eniten pelkään ettei se ole ihan suojattua.

9

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuh32

No siis kyllä se sun rakkaasi sen voi nauhottaa ainakin.

Skypen "henkilökunta" sitä tuskin kattelee, ottaen huomioon Skypen käyttäjämäärän. Tuskin on edes mahdollista. Ja toisaalta, mitä sitten vaikka olisi, ei niitä kukaan ala levittämään, koska se olisi laitonta.

Eli eiköhän se ihan turvallista ole.

• äv,äxv,xc

Ja ´"rakkaan" kaverilla on videokamera siinä hollilla ja vain sinua kuvataan.

• onhan noita

Olen itsekkin harrastanut ns. skypeseksiä. en ainakaan häpeä kroppaani ja skesuaalista aktiani. Jos joku pimbo haluaa katsella kun kullan kanssa vedämme yhdessä käteen niin ei ole multa pois. Ota vaan vaatteet pois. Sanot kullallesi ettei hänellä ole lupaa nauhoittaa keskusteluanne ja tuskin kukaan vaivautuu tavisten skype kleskusteluihin hakkeroitumaan :)

• 1l2k3j21lk3j1l2k3jl1

ruutukaappausvideoita on helppo tehdä, tarvitsee vain kohtalaisen tehokkaan koneen jossa on runsaasti vapaata kiintolevytilaa. jos webbikamerasession tallentaja sen laittaa levitykseen, tai jos hänen koneelle murtaudutaan, voi esitys päätyä ulkopuolisten nähtäväksi

• varoitus

Justihinsa suomipoliisi varoitteli tästä seksin harjoittamisesta netin välityksellä. Huijarit kiristävät sitten rahaa uhkaamalla levittää tutuille esim Facebookin välityksellä nauhoitettuja seksituokioita. Eli jalat maassa tämänkin suhteen!

• huono idea

Voi tietysti nauhoittaa. Missään tapauksessa EI kannata riisutua veppikamerassa. Tyhmintä maailmassa.

Tietoturva netissä on lähes olematonta.

• Kis-kisu

Yllätyksenä tulee joka kerta netin käyttäjille, että yhteydet ei olekaan automaattisesti mitenkään suojattuja. No, kantapään kautta sitten vaan.

• sex

vaatteet pois vaan :) ite harrastan skypeseksiä tosi usein, rentouttavaa ja kivaa puuhaa jos ei oo muuta tekemistä :D

• sexchat

no voi prkl mä oon löytänyt ihan sattuman kautta hornyn intialaisen miehen. harrastetaan chattailen päivisin ja iltaisin skypen kautta ihan mahtavaa etäseksiä. nyt alkoi jännittää, jos ne skypeilyt ei ookaan ihan yksityisiä..... harmi vaan kun käyn niin kuumana mieheen enkä haluisi luopua tästä huvista. huppu päähän ens kerralla, hahaha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe