^^
missä raha-autoja lastataan?
11
160
Vastaukset
- Haifuei
Varmaan joka puolella. Viimeeks näin huoltoaseman vieressä siellä suunnalla mistä peli alkaa. En tarkkaa paikkaa muista. Tuntuu että yöllä tai hämärässä törmää niihin useimmiten.
- pankkien
luona
- korppi™
mitä on raha autot?
- ahlamsahlam
korppi™ kirjoitti:
mitä on raha autot?
Mikä on yhdysviiva, iso kirjain ja mitä K18-merkintä tarkoittaa?
- korppi™
ahlamsahlam kirjoitti:
Mikä on yhdysviiva, iso kirjain ja mitä K18-merkintä tarkoittaa?
voitteko linkata gtawiki artikkelin raha autoista
- ahlamsahlam
korppi™ kirjoitti:
Koska et itse osaa?
- korppi™
ahlamsahlam kirjoitti:
Koska et itse osaa?
mikä on niitten raha autojen nimi
- ))()()))))))))()))))))))
korppi™ kirjoitti:
Siis GTA London 1969, GTA Chinatown Wars, GTA Vice City, GTA III, GTA IV Liberty City, GTA IV : Stories From Liberty City , GTA IV Ballad Of Gay Tony, GTA IV : Lost And Dammed vai GTA V? Jos kertoisit vähän tarkemmin....
- randomesd1§1933
ei ne oo raha autoja ne on security vaneja
- randomesd1§1933
ja niistä saa 5-7k jos laitat siihe takaoveen sticky pommin ja räjäytät ja otat sen salkun
- korppi™
meen lukee sen gtawiki artikkelin security van(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748