Mistä löytää luotettavaa tietoa säästä.
Luotettava sääennuste
6
307
Vastaukset
- Pakko sanoa
Eilisen päivän tiedot ovat aina luotettavia. Tulevien päivien tietoja kutsutaan ennusteiksi ja niiden luotettavuuteen pitää suhtautua tietyllä varauksella.
- aurinko armas
Kaikkein luotettavin sää löytyy kun kurkistat ikkunasta ulos ja katsot omaa digitaalista lämpömittaria.
Jos vielä kurkistamisen jälkeen tuntuu epäselvältä, niin työnnä käsi ulos ikkunasta, jos se kastuu niin sataa vettä, mutta jos se säilyy kuivana niin on poutasää. - vili***
Missähän noin fiksu ihminen asuu kun tietää tuommoisen asian
Itse käytän weather.yahoo.com -sivua, joka on osoittautunut varsin luotettavaksi. Se lupaa Murciaan loppuviikoksi 26-27 astetta, sinne siis!
- F hat
reissaaja56 kirjoitti:
Itse käytän weather.yahoo.com -sivua, joka on osoittautunut varsin luotettavaksi. Se lupaa Murciaan loppuviikoksi 26-27 astetta, sinne siis!
Osottautui heti epäluotettavaksi. Antaa Benidormiin 2-3 astetta lämpimämpiä päiviä kuin Foreca.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249