Gravity

viivitus

Erikoistehosteissa on nähty vaivaa, mutta muuten aika köyhä.

8

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senjonähnyt

Käytiin juuri katsomassa sitä, oikeassa olet, toteutus oli parasta mahdollista luokkaa, mutta ei muuten kovin mieleenpainuva. Kaiken lisäksi voin pahoin elokuvan aikana, liikaa pyörimistä ja painovoimattomuutta. Yhdestä viiteen tähdestä antaisin 4. Pisteet toteutukselle!!

• scifis

Jos joku filmi kannattaa katsoa 3d-versiona niin juuri tämä,todella hyvä mielestäni oli,taitavasti tehty niin ja Sandra Bullock sopiva rooliinsa,yksi tämän vuoden parhaimpia filmejä,positiivinen suprise meikäläiselle

• astro

Ennennäkemättömän upeeta avaruudessa kiuppumista. 3D-lasien kanssa ihan aidon tuntuista meininkiä. Juonessakin oli keveyttä, joka sopii painottoman tilan rauhallisuuteen..

• Veteranfan

Alfonso Cuaron onnistuu ohjaajan uransa parhaimpaan saavutukseensa elokuvallaan Gravity.
      Elokuvassa ei ole väkivaltaa tai seksiä,mutta silti elokuvan tiivisjännite säilyy lopputeksteille asti.
      Mielestäni tämä tieteiselokuva on Kubrickin 2001.Avaruusseikkailun jälkeen parhaimpia scifitrillereitä mitä on koskaan tehty.
      Elokuvan pienimuotoisuus korostaa klaustrofobista tunnelmaa,vaikka leijutaan äärettömyydessä.

Koskettavin hetki elokuvassa nähdään noin puolivälin jälkeen jossa Bullockilla lirathaa painottomuudessa kyynel kolmiulotteisena näkymänä,tuo on luultavasti elokuvahistorian ensimmäinen 3D kyynel,josta tuli meikäläisellekkin tippalinssiin.

Yktyiskohtia tulviva tieteiskatastrofielokuvaa voi huoletta suositella kaikille,niillekkin jotka haaveilevat astronautin urasta.Elokuvan sanoma antaa ymmärtää,että ihminen on kuitenkin luotu vieläkin maanpäälle eläjäksi.

TÄHTIÄ ¤¤¤¤¤

• -HannaMari

Oli visuaalisesti todella hieno, kyllä, ja kyllähän ton ihan kattoi ilman suurempia kellon vilkuiluja, mutta itse kanssa ihmetyin siitä, kuinka yhdentekevältä leffa kaikkinensa tuntui..Ei oikein jaksanut jännittää missään kohdin, päähenkilöiden kohtalo ei suuremmassa määrin kiinnostanut..Hypetys ihmetyttää kyllä tämän leffan osalta, olin kavereineni lievästi pettynyt hienosta 3d:stä huolimatta, unohtanen tämän nähneeni varmaan parissa viikossa. 3/5.

• kyllästynyt paskaan

siis ehkä paskin elokuva jonka olen käynyt katsomassa. idea oli hyvä mutta toteutus oli kehno. pää osaa näytteli nainen joka oli mielestäni vitun ärsyttävä. tuolla budjetilla olisi saanut kasaan ihan hyvänkin elokuvan.

• Huono oli tää

Yksi tylsimpiä ja huonoimpia ns avaruuselokuvia mitä olen nähnyt, jos olisin voinut kelata eteenpäin olisin sen tehnyt.. ja kaikenlisäksi bullokki ei sopinu rooliin ollenkaan.. elokuvassa ei ole yhtään mitään "ennennäkemättömän upeeta", siis ihan oikeasti ei yhtään mitään

• ei valittamista

Visuaalisesti loistavasti tehty, realistista ja kaunista. Bullockin roolityö on hyvä, mutta ei elokuvan suurimpia ansioita. Painottomuustehosteiden vaatimat kuvausjärjestelyt ovat tehneet näyttelemisestä varmasti vaikeaa, mutta se ei onneksi näy lopputuloksessa. Musiikki on hienoa. Juoni on mielenkiintoinen ja riittävän yksinkertainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe