Minulla on huomenna työhaastattelu puhelimitse erääseen Prahassa sijaitsevaan kansainväliseen firmaan taloushallinnon tehtävään(reskontra). Olen yrittäny etsiä tietoa Prahan palkkatasosta, mutta tietoa löytyy niukasti. Ylihinnoittelenko itseni jos pyydän 40 000 CZK? Onko kellään kokemusta Prahan palkoista taloushallinnon alalta?
Praha palkkataso taloushallinto
weeicc347
1
253
Vastaukset
- iiiiwi
Miten sulla meni haastattelu, oliko palkkatoive ok?
Olen itse Etelä-Euroopassa tällä hetkellä, mutta jonkun verran on tullut seurattua myös Tsekin työpaikkoja taloushallinnon alueelta ja luulen, että toi 40k olisi ollut ihan ok pyytää.
Kerrohan kuulumisia erityisesti jos ja kun otat paikan vastaan. En ihan heti tältä istumalta olisi vaihtamassa maata, mutta joskus tulevaisuudessa saattaisin vielä harkita . Olisi kiva kuulla, miltä elämä Prahassa tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738