Mikä hotelli? 2014

Bilettäjät

Moikka!

Kertokaapas mikä hotelli Turkissa sijaitsee mahd. lähellä keskustaa ja näitä bilemestoja (Robin Hood yms.) tiedän että kys. clubi sijaitsee satama-alueella mutta itse en parina kertana ole kyllä nähnyt kyseistä paikkaa niin sen takia olisi tarkoitus käydä tsiigaamassa menomestoja. Hotellissa tulisi olla ok puitteet, eli ei mitään surkeita ovia jotka melkein kaatuvat niskaan EIKÄ varsinkaan inhottavia turkkilaisgigoloja kertomassa rakkauslorujaan.

Olisi kans tosi kiva saada noin 18-21-v bileseuraa kahdelle nuorelle tytsylle, ollaan menossa Alanyaan heinäkuun ekalla viikolla :)

23

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustassa on

Park hotelli ihan lähellä manopaikkoja,finnmatkoilla.

• Irissssss

Iris hotelli on aika lähellä. Detur.

• 242424

Hotelli Park Alanya on ihan satamassa ja siitä on kyllä lyhyt matka clubeille. Hotelli muutenkin hyvä ja suht siisti.

• Bilettäjät

Saako helposti tummaa patukkaa takaapäin, ilman turhia lepertelyjä?
        Mieli tekis, ja ilman kumia...

• Bilettäjät
        Bilettäjät kirjoitti:

Saako helposti tummaa patukkaa takaapäin, ilman turhia lepertelyjä?
        Mieli tekis, ja ilman kumia...

Hei sinä häirikkö, teen sinusta seuraavaksi ilmoituksen, olet ennenkin täällä aukonut päätäsi! :) Mukavaa lomaa sinulle, muista sitten että tuollainen lapsellinen perseily ei sinua mihinkään suuntaan edistä! Taidat itse tykätä ;)

• Minkä ilmoituksen?
        Bilettäjät kirjoitti:

Hei sinä häirikkö, teen sinusta seuraavaksi ilmoituksen, olet ennenkin täällä aukonut päätäsi! :) Mukavaa lomaa sinulle, muista sitten että tuollainen lapsellinen perseily ei sinua mihinkään suuntaan edistä! Taidat itse tykätä ;)

Mitähän tuo ilmoitus tarkoittaa?

t. eräs josta niitä on tehty varmaan tuhat...

• mayflower on hyvä ja aika lähellä keskustaa.Finnmatkojen hotelli

• Minä13

Olimme syyskuun 3.9 - 14.9 ko hotellissa. Aivan upea palvelu ja buffetaamiainen oli alkuun tosi hyvä mutta loppu lomasta siihen kyllästyi, paljon, paljon erilaisia juustoja, leikkeleitä mutta kannatta syödä pysyy suolatasapaino kohillaan :) allas-alue hyvä ja työntekijät ystävällisiä ja auttavaisia. Huone oli odotuksiin nähden vaatimaton mutta toimiva. Siivous erinomaista ainakin meidän kohdalla, jos lakanat oli hiukan likaantuneet jaloista tulleista roskista, ne vaihdettiin ja hienosti taiteiltu peitto odotti kun tuli, me olimme tyytyväisiä siivoukseen. Ovelle voi laittaa lapun haluaako siivousta vai ei, hyvä systeemi. Aioin mennä keväällä uudelleen ko hotelliin. Ohjelmaa oli liki joka ilta ja niissä tosi mukavaa :) Rannalle oikoteitä lyhyt matka ja taksilla halpa kulkea minne vaan. Meriretket kannattaa ostaa suoraan satamasta ovat halvempia. mitä ikinä osaa pyytää henkilkunnalta he auttavat :) Hyvää reissua ja nautikaa ystävällisestä ilmapiiristä ja Auringosta :) Oriet Suitesta pääsee taksilla ihan mihin haluaa eli ei kai ole ongelma liikkuminen siellä:) Heikin baariin saa tilata kyydin vievät ja tuovat ilmaiseksi :) RObin Hoodiin pääsee sii taksilla todella nopeasti ja helposti. Alanya on helppo kulkea ja kaikkialle pääsee kun osaa oikeat jutut.

• Minä13

Kyseessä siis Orient Suite koska tiedät että täällä on ihmisiä jotka ei ymmärrä mitä tarkoitetaan :)

• tgeg

Park Alanya ihan satamassa ja Seaport (finmatkat) parin sadan metrin päässä. Ainakaan jälkimmäisessä ei ole näitä gigoloita lässyttämässä.

• Kemal & Hassan

Huh, että ihan ilmoituksen... Ketään ei kiinnosta tollasten horovittujen
        ilmoittelut... Tulkaa vaan Turkkiin kun kerran mieli tekee, täällä saatte
        joka reikään!

• Bilettäjät
        Kemal & Hassan kirjoitti:

Huh, että ihan ilmoituksen... Ketään ei kiinnosta tollasten horovittujen
        ilmoittelut... Tulkaa vaan Turkkiin kun kerran mieli tekee, täällä saatte
        joka reikään!

Olemmeko mielestäsi horoja? Entä olemmeko pyytäneet mitään seksiseuraa? Ei, emme ole :) Tietääkseni bileseuran etsiminen ei ole patukan hakua (noutoa) joka muuten on eräs koiraharrastuksen termi ;) Me emme ole pyytäneet bileseuraksi tiettyä sukupuolta edustavia henkilöitä, tarkoitus on vain tutustua ihmisiin ja jutella normaalisti mitä ei Suomessa kylläkään yleensä osata. Kumpikaan meistä ei ole tietoisesti menossa etsimään Turkista sitä mitä nämä ns. horovitut omien sanojesi mukaan menee etsimään. Ai että on ihanaa kun suomalaiset provosoituvat ties mistä, kyllä luulisi että aikuinen ihminen on järkevä ja osaa vastata asiallisesti mutta kun ei. Ei sinunkaltaisiltasi voi varmaankaan enempää odottaa, mutta ainahan voi muuttua :) ja kiitos muuten kaikille vastauksista!

• kleopatla1
        Bilettäjät kirjoitti:

Olemmeko mielestäsi horoja? Entä olemmeko pyytäneet mitään seksiseuraa? Ei, emme ole :) Tietääkseni bileseuran etsiminen ei ole patukan hakua (noutoa) joka muuten on eräs koiraharrastuksen termi ;) Me emme ole pyytäneet bileseuraksi tiettyä sukupuolta edustavia henkilöitä, tarkoitus on vain tutustua ihmisiin ja jutella normaalisti mitä ei Suomessa kylläkään yleensä osata. Kumpikaan meistä ei ole tietoisesti menossa etsimään Turkista sitä mitä nämä ns. horovitut omien sanojesi mukaan menee etsimään. Ai että on ihanaa kun suomalaiset provosoituvat ties mistä, kyllä luulisi että aikuinen ihminen on järkevä ja osaa vastata asiallisesti mutta kun ei. Ei sinunkaltaisiltasi voi varmaankaan enempää odottaa, mutta ainahan voi muuttua :) ja kiitos muuten kaikille vastauksista!

Joopa joo, niinhän ne kaikki sanoo. Ja kuitenkin ollaan jo eka päivänä ketarat levällään. Onhan se nähty. Niin minäkin, vaikka muuta väitän.

• Älkää mesotko
        Bilettäjät kirjoitti:

Onko mielestänne asiallista tulla tänne mesomaan ja huutelemaan suu väärällään kuin naarasnorsun vittu.

Ei teidän palikoitanne kukaan muu saa sotkuun kuin te itse. Valitatte varmasti hätänumeroon jos airo putoaa veneestä. Kuinka paljon mausteita voi kanaan laittaakaan. Onko kysyttävää, HÄH!

• kleopatla1
        Älkää mesotko kirjoitti:

Onko mielestänne asiallista tulla tänne mesomaan ja huutelemaan suu väärällään kuin naarasnorsun vittu.

Ei teidän palikoitanne kukaan muu saa sotkuun kuin te itse. Valitatte varmasti hätänumeroon jos airo putoaa veneestä. Kuinka paljon mausteita voi kanaan laittaakaan. Onko kysyttävää, HÄH!

Hoidan sut ulos täältä mesoomasta, ääliö. Sä pilaat jokaisen keskustelun kommenteillasi. Eikö sulla oikeesti ole omaa elämää (no ei). Tää on sulle se ainoo keino "tavata ihmisiä" ja täälläkin olet ihan yksin. Juttelet vaan itsesi kanssa.. Voi sua.

Mä olen nainen.

Sä et ole edes mies. Et osaa hallita edes omaa elämääsi.

• Bilettäjät
        kleopatla1 kirjoitti:

Hoidan sut ulos täältä mesoomasta, ääliö. Sä pilaat jokaisen keskustelun kommenteillasi. Eikö sulla oikeesti ole omaa elämää (no ei). Tää on sulle se ainoo keino "tavata ihmisiä" ja täälläkin olet ihan yksin. Juttelet vaan itsesi kanssa.. Voi sua.

Mä olen nainen.

Sä et ole edes mies. Et osaa hallita edes omaa elämääsi.

Kyllä meitäkin se tumma mela kiinnostaa loppujen lopuksi...

• Lissu & Tepa
        Bilettäjät kirjoitti:

Kyllä meitäkin se tumma mela kiinnostaa loppujen lopuksi...

Sama juttu. Viikon pästä reissuun, ja heti arpi auki :)

• kleopatla1
        Lissu & Tepa kirjoitti:

Sama juttu. Viikon pästä reissuun, ja heti arpi auki :)

Ottakaa mukaan tytöt? Minäkin haluaisin oppia pyllistämään muslulle.

• Bilettäjät
        kleopatla1 kirjoitti:

Ottakaa mukaan tytöt? Minäkin haluaisin oppia pyllistämään muslulle.

Ne Turkin pojat on vaan niiiin ihquja! Täytyy vaan toivoa ettei taas saada
        tautia niinkuin viimeks.

• Lissu & Tepa
        Bilettäjät kirjoitti:

Ne Turkin pojat on vaan niiiin ihquja! Täytyy vaan toivoa ettei taas saada
        tautia niinkuin viimeks.

Nojoo, tauteja ollu meilläkin tuliaisina, mutta kyllä se on sen arvoista!!!

• Bilettäjä 1
        Lissu & Tepa kirjoitti:

Nojoo, tauteja ollu meilläkin tuliaisina, mutta kyllä se on sen arvoista!!!

Joo terve mitä porukkaa, uskoakseni siellä on pari niitä joko äärimmäisen ylipainoisia nörttejä jotka tosiaan HAAVEILEE siintä patukasta, oli tauteja tai ei. Itselläni ei ainenkaan ole miesmarkkinoilla puutetta ollut että minun pitäisi karvakämmeniin kajota. Anteeksi vain, voisitte hankkia elämän! :)

• Bilettäjä 1
        Bilettäjä 1 kirjoitti:

Joo terve mitä porukkaa, uskoakseni siellä on pari niitä joko äärimmäisen ylipainoisia nörttejä jotka tosiaan HAAVEILEE siintä patukasta, oli tauteja tai ei. Itselläni ei ainenkaan ole miesmarkkinoilla puutetta ollut että minun pitäisi karvakämmeniin kajota. Anteeksi vain, voisitte hankkia elämän! :)

Tykkään tukevista vanhemmista saksalaismiehistä. Myös kurkkua ja banaania
        käytän hädän tullen...

• kleopatla1

Damlatas kadulla on hotelli hyvällä paikalla tuohon tarkoitukseen. Siellä pärjää hyvin myös Suomen kielellä. Lisäbonuksena saa useat päivittäiset naurut, kun siinä etuterassilla nakottaa aina, siis ihan aina semmoisia Kummelien ohjelmasta peräisin olevia sketsihahmoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe