Eli siis, olen kohta 16-vuotias ja aika todennäköisestii raskaana. Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä, ja meillä oli kortsu käytössä, mutta jostain syystä puuhasteluiden jälkeen poikasytäväni otti kortsun pois ja työnsi kerran sisääni ilman kortsua, vaikka hänellä oli ns. "puhdas" olisiko se kuitenkin mahdollista että silti olisi ollut se yksi karkulainen joka pääsi sisääni? Menkat olisi pitänyt alkaa samoilla hetkillä kun tapahtunut tapahtui ja luulin että ne alkoikin seuraavana päivänä kun tuli veristä vuotoa muutama tippa, mutta nyt 1,5 viikkoa tiputellut satunnaisesti eri värejä, ja kaksi viikkoa koskenut mahaan menkkakipumaisesti. En tiedä olenko normaalia väsyneempi mutta kuitenkin koko ajan nukuttaa ja ruokahalua ei ole, varsinkaan aamuisin, joten onko mulla mitään mahdollisuutta etten olisi raskaana, osaatteko vastata? Testin saan vasta parin päivän päästä ostettua...
Onko enää negatiivistä vaihtoehtoa?
2
123
Vastaukset
- Testaa kun voit
Menkkojen alusta lasketaan kierto alkavaksi. Ovulaatio eli munasolun irtoamisen ajankohta on suunnilleen kierron puolivälissä, jolloin hedelmöityminen on mahdollista muutaman päivän ajan. Joskus niitä munasoluja kehittyy ja irtoilee vähän epätahtiin, silloin tietty on vaikeampi sanoa, mikä hetki on raskauden alkamiselle paras.
Veikkaisin kuitenkin, että et ole raskaana, vaan menkat on vähän sekaisin, koska jännität niiden alkamista. - Minä vain
Itse en tietoisesti jännitä menkkojen alkamista, koska ei ole mitään syytä ollut jännittää. Ja itse olen tästä tietoinen että jännityksestä saattaa mennä kierto sekaisin, kokemusta löytyy. Mutta just ollu asiat niin täydellisestio kun vaan voi olla kenenkään elämässä, niin miksi ois sitten menkat sekaisin? En ymmärrä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748