Tuolla toisaalla oli puhetta hajusta...mutta unohdetaan hajut ja puhutaan tuoksuista :-)
Olen käynyt muutamilla treffeillä ja olen yllättynyt siitä miten paljon ihmisen tuoksulla on merkitystä sille syntyykö suhdetta vai ei...
yhden miehen kanssa tavattiin pari kertaa, hän oli oikeen mukava, siisti ja asiallinen mutta ei vaan sytyttänyt.
Toinen taas "vei jalat alta" ensi tapaamisella...
hänen kanssaan tuli puhetta tuoksuista ja jälkeenpäin jäin miettimään sitä että kyllä ihmisen oma tuoksu vaikuttaa myös...ei sitä pysty peittämään "keinotekoisilla" hajusteilla...joku vaan miellyttää enemmän kuin toinen...
Paljonko mietit treffeille mennessäsi, milaisella shampoolla peset hiukset...käytätkö tuoksuvaa vartalovoidetta vai lähdetkö mahdollisimman "luomuna" ?
Tuoksu...turn on vai - off?
tuoksuttelija
1
219
Vastaukset
- teetree
Toisen tuoksu on ilman muuta tärkeä. Mehän tuoksumme jollekin jokainen ja joskus tuoksut kohtaavat toisensa, kaipaamansa. Nyt en muista sitä termiä...
Ja sitten se, että mukavakin ihminen karkottaa luotaan, jos hengitys haisee aina pahalle ja kainalohiki lemuaa joka kerta, samoin pesemättömät vaattet. Ei sytytä, ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249