Minulla on "sedan" mallinen kumiankka,jonka suuhun olen nakertanut reiän.Ankka on keltainen ja vedän ainakin kerran päivässä mällit sen suuhun.Nyt olenkin pohtinut,jos poraisin reiän sen perseeseen? Miten tämä kaikki sitten liittyy selibaattiin? Olen ajatellut ryhtyä nussimaan vesimeloneja ja kysyisinkin onko ketään muuta halukasta perustamaan lahkon,jonka pohjana on lakto-ogo-masturbaatio-vegetanirismi? Olen nuori opiskelijapoika Töölööstä ja päiväni ovat alkaneet täyttymään vihannes-fantasioista.Nyt vain surettaa kumiankan puolesta.Jääkö se yksin? Opiskelut ei suju,sillä olenhan jo 41 vuoitias mutta rahaa tulee tilille keijukaisilta.
Kumiankka
Donald Duck
2
231
Vastaukset
- mutsisfaijas123
ookko pelle
- olet normaali teini
En suosittele vihannesten raiskaamista, mutta porkkana perseessä saattaa rauhottaa. keijut kyllä pelastavat kumiankankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184