Muovin ja paperin välimaasto. A4. Pystyy tussilla/maalilla/lyijärillä piirtämään. Tässä pari tuntomerkkiä. Suomalaisesta kirjakaupasta tai muista vastaavista ei tunnu löytyvän..
Pinta muistuttaa kaupan hedelmä-va'an tapaista tarraa. Myös isomman kokoinen (n.7cm X 15cm) kaupan hedelmävaaka-tarrarulla tyyppinen matsku kiinnostais. Kummankintyylstä tarrapaperia on olemassa, sillä olen omistanut kyseisiä tarroja. Kauan sitten, eikä mitään tietoa merkeistä tms..olisiko jotain mestoja, kuten tukkuja, erikoistoimistotarvikkeita tai vastaavanlaisia paikkoja, josta voisi löytyä??
Ilmoita, jos tiedät mistä lähteä kyselemään..
Kiitos!
Mistä muovipäällysteistä, valkoista tarrapaperia..?
ärh
1
287
Vastaukset
- rndom
Heei tollasta oon muistaakseni ostanut tiimarista.. Tuskin auttaa kun sitä ei enää ole :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846