Hei,olen 19-vuotias reipas tyttö. Olen tällä hetkellä työtön ja ilman opiskelupaikkaa joten nyt on sopiva aika ''nähdä'' maailmaa, Etsin Au Pair perhettä USA:sta,mutta käy myös iso-britannia tai australia. Voisin tähän myös laittaa sen että minulla EI ole ajokorttia. Jos kiinnostuit ja haluat kysellä lisää niin kysele ihmeessä,kunhan vain ilmoitat sähköpostisi :)
Etsin Au Pair perhettä ulkomailta..
Tyttö19
1
106
Vastaukset
- tyttö19
Unohin tähän lisätä tuosta ajankohasta vähän. Kummityttöni ristiäiset ovat varmaankin tammikuussa joten haluaisin mielellään lähteä helmikuussa 2014 ja olla siihen heinäkuuhun asti ja jos ei koulupaikka onnaa niin voin olla myös pitempään. Ja voin laittaa sähköpostiosoitteeni tähän: little_ihq@hotmail.com
Heh,tuo sähköpostiosoite on aika hauska vieläkin vaikka itse sen keksin.mutta olin silloin 12-vuotias ja en ole hennonut vaihtaa sitä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076