Juon omaa spermaani monta kertaa päivässä, ymmärrän että magia ja taika tehdään masturboimalla. olen myös saanut kaiken haluamani aina keskittymällä orgasmissa siihen. materian ja hengen rajan olen ylittänyt syömällä lopuksi sperman johon orgasmin aikana visioimani tilanne/asia on integroitu oman dnani kanssa näinollen renderoiden sen superkonduktiiviseksi ja tehden todeksi mielikuvani.
sitä taikuus on, taikasauva taikureilla, luuta ja varput noidilla. myöskin noitien hulluruohomehulla sivelty luuta on tunnetustikkin masturbointiväline (ratsu). tämä on kaaosmagian ja pakanallisen taikuuden salaisuus ja kadonnut linkki, psykedeelejen (kannabis etc) vaikutuksen alaisena taika on toiminut joka kerta tehokkaammin kuin selvinpäin.
Noituuden voiman salaisuus
tepa_h
6
225
Vastaukset
- ...........
Hauska stoori kerro se reader's digestille.
- sadew3
Hhhmm...mielenkiintoista. Haluatko kertoa tästä tarkemmin? Olisi kiva vaihtaa aiheesta ajatuksia vaikka emailitse?
- teolyo
Miksi haluaisit kirjoittaa jonkun trollin kanssa?
- legion member
TÄssäpä todellinen VOIMA KIRJOITUS!
- paranetuosta
keskityppä sitte lottovoittoon handyyn hakatessas.. veikkaampa et noituutes jää siihen..
- 3,2 sekuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106