Hei! Haluaisin vähän kuulla kokemuksianne kun olette ottaneet Viasatin antennitalouteen, että miten tämä koko tilaus härdelli tapahtuu ja kuinka nopeasti asentaja tulee paikalle? Kiinnostaisi kovasti ottaa lätkäpaketti mutta kun Kulta paketti on samanhintainen ja siihen saa HD tallentavan halvemmalla kun Hoki pakettiin. Ja askarruttaa saako rivitaloon jossa asuu vuokralla asentaa lautasantennia? Eli kokemuksia Viasatin pelittävyydestä kaivattaisiin kiitoksia..
Viasat antennitalouteen kokemuksia?!
empivä
2
777
Vastaukset
- Tgk
Hei, oletko jo saanut tietoa asiasta? Meillä mietitään kuumeisesti, onko viasat ainoa mahdollisuus katso golfia ja miten pitäisi toimia. Asumme omakotitalo/paritalossa. Olisi todella hienoa kuulla, miten esim. toiset golfarit ovat katsomisen järjestäneet. Onko viasat ainoa toivomme?
- egsfsfdasdfasdfadfad
satelliitin sijaan viasat golfin saa myös iptv:n kautta:
http://www.maxivision.fi/kanavatarjonta/item/200-viasat-sport
myös muilta iptv operaattoreilta, mutta tuo maxivision toimii kaikissa liittymissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274