Tuhannet idiootit ja taulapäät imuttivat GTA V -pelin tietokoneelleen – viruksiahan sieltä tuli
16:12 - 22.10.2013
Meitä on moneen junaan, mutta jotkut juna jättää jo asemalla pakkaseen värjöttelemään. Ja siinä vaiheessa kun ihminen imuttaa itselleen torrent-kopiota pc:lle GTA V -pelistä niin voidaan väittää, että mahdollinen paleltumiskuolema on heille ihan oikein.
Verkosta löytyy nimittäin 16 gigan kokoinen paketti, joka väittää olevansa GTA V -pelin pc-versio. No ei ole, sillä peliä ei pc:lle vielä ole ilmestynyt. Sen sijaan paketti sisältää aimo läjän viruksia, jotka vääntävät koneen täysin polvilleen. Se ei näitä käyttäjiä ole haitannut, että GTA V -peliä ei ole pc:lle vielä muuten kuin vihjailtu.
Nämä käyttäjät eivät ole ainoastaan ladaneet filua itselleen, vaan jopa yrittäneet asentaa peliä – jonka jälkeen kone onkin ollut niin täynnä viruksia ettei tosikaan.
Asiasta kertoi Wccftech.
http://www.tilt.fi/uutiset/tuhannet-imuttivat-gta-v-pelin-tietokoneelleen-viruksiahan-sielta-tuli/
Väitetty GTA V-peli ja idiootit.
6
160
Vastaukset
- 12+5
Ei juma.. Aika viisasta porukkaa kun gta v:tä ei ole edes puuceelle tullut
- gtafannnnnnnnnnnnn
Pclle taulapaa
- ainahan näitä
Ei kannata ladata myöskään silloin, jos se joskus vielä pc:lle julkaistaan.
Noissa torrenteissa tuppaa aina olemaan viruksia, vaikkei ne varsinaisesti tällaisia kusetusjuttuja olisikaan.
Parempi ostaa peli kaupasta, niin pysyy pc puhtaana.- ahlamsahlam
Ei se kaupasta ostettu pelikään 100% varmuudella puhdas ole. Enemmän tuhoa ostetut pelit ovat ainakin minulle saaneet aikaan. Kone sekosi kokonaan erään kaupasta ostetun pelin mukana olleen viruksen takia ja kun eräästä torrentista sain viruksen, riitti että koneen palauti tehdastilaan. Riippu tietenkin täysin mitä lataa ja mistä, mutta minun kohdallani näin.
- fhfgh
ahlamsahlam kirjoitti:
Ei se kaupasta ostettu pelikään 100% varmuudella puhdas ole. Enemmän tuhoa ostetut pelit ovat ainakin minulle saaneet aikaan. Kone sekosi kokonaan erään kaupasta ostetun pelin mukana olleen viruksen takia ja kun eräästä torrentista sain viruksen, riitti että koneen palauti tehdastilaan. Riippu tietenkin täysin mitä lataa ja mistä, mutta minun kohdallani näin.
Just joo. Tehdastilaan :DDD ja noi "virukset" torrenteissa on hyvin usein false alarmeja jos osaatte kattoo mitä lataatte. Ja kaupasta ostetuissa 99,9% varmuudella false alarmeja. TDU 2 pelistäkin oliko se avast joka mulla valitti ku rupes peliä asentamaan. Jaskan marjat. Eikä voi olla että vaan sun levyllä olisi se virus vaan se olisi isomman porukan juttu sitten.
- aito ja alkuperäinen
ahlamsahlam kirjoitti:
Nyt vetelet kyllä ihan hatusta.
Nämä torrent-tiedostot tehdään nimenomaan kaupasta ostetuista peleistä. Joku siis ostaa sen pelin kaupasta ja sen jälkeen laittaa sen levitykseen.
Jos kaupasta ostetussa pelissä olisi viruksia, niin silloin niitä olisi 100% varmuudella kaikissa torrent-tiedostona ladatuissa peleissä.
Sitäpaitsi, kuka niitä viruksia laittaisi pelin alkuperäiseen versioon? Pelinkehittäjätkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748