Minulla on yllämainittu vaiva. Kysyisin nouseeko teillä patteja joka päivä vaikka ette söisi allergialääkkeitä? Siis ette käyttäisi mitään lääkettä.
Lopetin kaikkien lääkkeiden syönnin ja kumminkin nousee patteja käsiin. Tilanne on kestänyt yli vuoden.
Kertoisiko joku ystävällisesti kroonisesta utrikariasta. Kiitos.
Krooninen utrikaria
2
123
Vastaukset
- Kerttuliini
Olen saanut pahan käsi-ihottuman paranemaan lähes kokonaan. Aloin syödä terveellisemmin, vältän sokeria ja vehnäjauhoja, syön paljon vihanneksia ja marjoja ja teen ruokaa itse. Lisäksi syön kalaöljyä, D.vitamiinia ja talvella monivitamiinitabletteja. Paras käsivoide minulla on kylmäpuristettu kookosöljy, joka ei varmasti kirvele ja sitä saa ainakin luontaistuotekaupasta. Kortisonivoiteet vain pahensivat ihottumaa.
- syy selville
Aiheuttaja pitäisi jäljittää.
Itselläni vaivasi vuosia urtikaria lisäaineyliherkkyyden vuoksi ennenkuin selvisi. Kantapään kautta oppia, kun tuttu lääkäri väitti silloin ettei voi olla, mutta minun olisi vaan pitänyt jääräpäisesti luottaa omiin havaintoihini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717