Vanhaa maaseututavaraa; pyykkilauta, vaaka 1875 (kruunun leimalla, naula-asteikko), päästä vedettävä sänky ja ovia, kaikki 55 neliön mökin (1910) ikkunat ullakon lasit. Paljon ehjiä hirsiä ja vähän lahoja, puuhella, tiiliä, pystymuurin luukku arina, höyläpenkki ja paljon pikkutavaraa. Huonokuntoinen moottorivene, saa hakea ilmaiseksi pois. Hinnat alkaen 5 euroa. Mökki purettava ja hirret noudettava itse mikäli hinnasta päästään sopuun. Tontille pääsee traktorilla tai kuorma-autolla ja voin avustaa purkutyössä. Sijainti Pohjanmaa.
Hinta: 5
Yhteystiedot: mysticaphystica@gmail.com
O: Noin 100 vuotta vanhaa irtaimistoa
maa on voimaa
2
151
Vastaukset
- maa on voimaa
Niin ja koko roska myydään tontteineen päivineen (sähkö vesiliittymät on), jos joku näinä aikoina pystyy 20 000 euroa maksamaan. Tuon alle en edes neuvottele. Ei ole halpa mutta jossain minun on asuttava. Jos joku ostaa, muutan ulkomaille ja jos ei niin jään Pohjanmaalle.
- maa on voimaa
Kaupan päälle tulee sauna ja huoneita, puulato ja puucee. Kasvimaa ja umpeenkasvanutta ryteikköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897