Tarvitsen sellaisen tiikerikakkuohjeen,jossa sokerina käytetään tomusokeria. Voisikos joku henkilö sen minulle tänne kirjoitella. Kakun koko saa olla sellainen,johon tulee 250 g rasvaa (voita tai margariinia) jne....
Kiitos kumarrus - tai paremminkin niiaus.
p.s. veisin tämän kakun rotina-viemisiksi vauvaperheeseen. Tällaista kakku oli toivottu, mutta minulla vain ei ole siihen reseptiä !
Tiikerikakku
5
283
Vastaukset
- pullataikina
Koko Suomi Leipoo nettisivuilla oli ohje. Katsopas sieltä.
- Kaarina -64
Siiinä ohjeessa oli kaikki grammoina..... vähän outoa! Olisi hyvä jos saisi tarkan reseptin: rasvat grammoina, sokerit desilitroina, jauhot desilitroina, kananmunat kappaleina, leivinjauho teelusikoina jne,jne....
- pullataikina
tee normi ohjeella mutta laita tomusokeria.1 dl taloussokeria vastaa 1,5 dl tomusokeria
- Kaarina-64
Suurkiitos nimim. pullataikinalle! Nyt nopsasti leipomaan, sillä ylihuomenna mennään katsomaan sitä m a a i l m a n suloisinta vauvaa.......!
Kerron myöhemmin, kuinka kakkuseni onnistui/tai epäonnistui?! - HannuP77
Tuolla oli muistaakseni kuvaukseen sopiva resepti: http://tiikerikakku.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106