mulla on flunssa ja ilmeisesti myös kurkunpääntulehdus koska ääni todella käheä ja kamala yskä, tuskin kuuluu pihahdustakaan kun puhun. onko mitään kotikonsteja jolla voisi edes hieman lievittää?
apua käheään ääneen?
3
335
Vastaukset
- islanninjäkälä
Voisit kokeilla kuusenkerkkäsiirappia, se on Vogelin tuote, sittarin luontaishyllystä löytyy hintaan väh yli 13e. Santasapina nimeltään.
Päihittää melkein apteekin yskänlääkkeet. Koettu monet kerrat.
Ja sitä myydään pastilleina myös. - ,,,,,,
Tilkka viinaa lasiin ja musertaa sinne valkosipulin kynnen ja antaa tekeytyä puolisen tuntia.. Sitten lusikalla otta niin että lusikkaan tulee vain nestettä ja nielaisee. Auttaa vähäksi aikaa. Ja takaan, että pahemman makuista "lääkettä" et ole maistanut!
Viinakaupasta saa viinaa sellaisissa pienissä 5cl pulloissa. Tähän käyttöön riittää hyvin. - Myös flunssainen
Ja on oltava täysin hiljaa. Kuiskaaminen on pahinta äänihuulille, ei suinkaan äänihuulia säästävää toimintaa. Eli jos haluat, että ääntä lähtee siinä vaiheessa, kun itse flunssa on jo ohi...
Kuulemma raaka hunaja on hyvää yskänlääkettä. Tosin en muista, vaikuttiko vain yskänärsytykseen, vai myös irrottaako limaa. Myös yskiminen on pahasta äänihuulille, etenkin jos olet puhetyöläinen tai laulat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269