Ihan eri tasolla tämän viikon esitykset verrattuna viime viikon porukkaan! Nyt on oikeita lauluesityksiä, joita on ilo kuunnella.
"Landelaiset" pesee "stadilaiset ihan 100-0
7
335
Vastaukset
- samaa mieltä
Tänään oli tosiaan paljon parempia esityksiä kuin viime viikolla, paitsi Joseph jonka Toiset sällit oli ihan kamala. Raiskasi Erinin biisin, en ymmärrä miksi tuomarit kehuivat.
Ihan oikeat tyypit olivat yllätyksekseni pudotus uhan alla, luulin että Joseph pääsisi ilman muuta suoraan jatkoon pelkästään söpön olemuksensa ansiosta.- ei tykkää
Jooseppi oli munkin mielestä jotenkin teennäinen ja ketku.
- fksdfjhgh
Mitra nosti pisteitään minun silmissä, heittämällä päästään pois sen typerän kotsan.
Muutenkin on hyvä ääni ja kaunis nainen
Idols ainesta selvästi.. - tjoiset sjähllit
oliks se Toiset mimmit -biisin laulaja joku ulkomaalainen, vai miksi se äänti niitä sanoja niin erikoisesti.
- Öää ää sjöööää
Ei oo...nykyään on vaan muotii näyttää ja kuulostaa hintiltä. Ei sen joosepin koikkelehtimista jaksais kattoo koko konserttia tai edes yhtä biisiä. Yks tusinapoppari lisää.
- josephonparas
Öää ää sjöööää kirjoitti:
Ei oo...nykyään on vaan muotii näyttää ja kuulostaa hintiltä. Ei sen joosepin koikkelehtimista jaksais kattoo koko konserttia tai edes yhtä biisiä. Yks tusinapoppari lisää.
Joseph on paras, älkää dissakko!!!
- korkea letti
josephonparas kirjoitti:
Joseph on paras, älkää dissakko!!!
Joosepin koikkelehtimista katellessa tulee lähinnä merisairaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717