Itse töissä mainostoimistossa, vastaan koko valmistuksesta, työhöni kuuluu vaatepainatukset,ikkunateippaukset,autoteippaukset,taulut,kyltit ym ym kaikki valmistaminen ja asennukset.Olen todella tehokas työntekijä ja palkka on noussut vajaan 6 vuoden aikana vain kerran,(koskaan ei yleisiä korotuksia ole tullut), siihen nähden mitä teen ja osaan ja kuinka tehokkaasti, niin palkkani on 1800e kuukaudessa ja olen tullut siihen tulokseen, että se on liian vähän panokseeni nähden,miten palkat muualla paikoissa missä toimii yksin,tehden kaiken alusta loppuun asti tuotannon puolella?Ja tietty jos joku yrittäjä innostuu kyselemään töihin,niin kysyy vaan,paikanvaihto on aika lähellä:)
MainosValmistaja?
Alipalkattu Robotti?
0
228
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833