Onkohan jollakin naisella samanlainen tunne kuin minulla, että haluaisi saada aika pian lapsen tai lapsia lisää ja nyt olisi oikea aika tehdä jotakin, muuten pian on liian myöhäistä. Minulla on jo yksi lapsi kotona ja haluan lisää. Valitettavasti kotona toinen ei halua enempää. Pitäisiköhän tehdä ratkaisu ja aloittaa uusi suhde sellaisen naisen kanssa, joka haluaisi. Haluan siis lapsen lisäksi naisen kanssa enemmän, suhdetta, hyvää seksiä, lapsiperheen elämää. Onko mission impossible että joku nainen ymmärtäisi ja kiinnostuisi, olisi valmis pian äidiksi kun vielä ehdittäisiin vaikka mitä?
lapsiperhe
lapsiperhe_pian
4
103
Vastaukset
- aloittaja
Voisin vielä lisätä mailini sitä varten, jos joku nainen ymmärtäisi, olisi kiinnostunut ja haluaisi vaihtaa ajatuksia. Os on lapsiperhe2014 at suomi24.fi.
- Pierettää...
Lapset, suhde ja hyvä seksielämä ei toimi. Tietty kaikki on suhteellista.
- lapsiperhe2015
Voisivat sellaisetkin sinkkunaiset vaihtaa ajatuksia aloittajan kanssa jos on vaan vauva mielessä ja mies olisi vain ystävänä tms.
- Haistakaa perse
Voi vitun idiootit luuserit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846