Ei World Cupin voitto ole saavutus.
Saavutus on MM-kulta 95.
Ei tää voitto ole mitään
6
373
Vastaukset
- winner
Nimittäin..MM-95 kulta oli LOISTAVA saavutus, mutta..silti pidän jo World Cupin finaaliin pääsyä suurempana saavutuksena kuin MM-kultaa..
Mutta, eihän sitä-95 saavutusta tietenkää voi koskaan unohtaa!!- asdksaklksa
vitun naurettavaa... ei ketään maailman parhaista mukana. Hah! Olipa mestaruus. Mitään merkitystä muutenkan tollasilla paskakisoilla (eli en seuraa).
- nobody
MM-kisoja tulee joka vuosi ja silloin suuri osa parhaista pelaajista on NHL:n pleijareissa tai kieltäytyneinä raskaan kauden jälkeen.
Kyllä World Cupin arvo on aivan toisella tasolla kuin jokavuotiset MM-räpellykset. Tämä on todellinen harvoin pelattava arvoturnaus, joka edellisen kerran pelattiin kahdeksan vuotta sitten.- somebody
Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.
- No haloo
somebody kirjoitti:
Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.
Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.
- joku
No haloo kirjoitti:
Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.
niin sitä pitää :)
itse vähän häpeillen juhlin viime voittoa.
vaikka huomenna onkin koulua, niin juhlin kyllä voittoa kunnolla, olen jo aloitellut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289