Veljen kanssa huonot välit..

toivoton..

Moikka kaikki! Oon 14 vuotias tyttö ja mulla on samanikäinen veli. Ollaan veljen kaa ennen oltu tosi läheisiä ja tehty paljon asioita yhdessä, mutta nykyään meijän välit on tosi huonot.. me ei puhuta toisillemme päivän aikana oikeestaan mitään eikä tehä koskaan mitään yhdessä. Mun veli tiuskii ja huutaa mulle ihan joka asiasta, pienistäkin asioista ja siitä tulee mulle oikeesti tosi paha mieli, eikä mun veli ymmärrä sitä. Se vähättelee mun tunteita ja jos sanon että mulle tulee sen sanomisista paha mieli, se ei usko sitä tai välitä siitä ollenkaan.Haluisin oikeesti tehä jotain tälle asialla, mut en tiedä mitä. Mun veljellä ja itelläniki on masennusta ja on ollu vaikeita aikoja.. toivon et mun ja mun veljen välit saatais korjattuu. tiedättekö mistä veljeni käytös voisi johtua, itse epäilen vain murrosikää, mutta huoh.. :( ja miten voisin saada veljeni ja minun välejä paremmiksi ?

1

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu-u-u-u-u

Noh voit kysellä "mikä sinulla on, kerro minulle" ja lohduta niin kauan että se kertoo sinulle se syy. mutta älä sääli koska se aiheutaa että se masentuu viellä enemmän. eli yritä saada selville mikä vaivaa ja auta häntä siinä asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1471
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1285
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      987
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe