Tänään yöllä on sit se suuri matsi. mitenköhän siinä käy?! Mä vähän pahaa pelkään et Suomi häviää Kanadalle. Kaiken kaikkiaan Kanadan joukkue on pelannu paremman turnauksen kun Suomi. Toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin ja Suomi voittaa. Ois tosi harmi jos nyt tulis häviö kun ollaan päästy jo näin pitkälle. Tää on aivan mahtavaa suomen jääkiekkoilulle! =)
Toivotaan kaikki parasta!
toivottavasti kaikki menee tänään putkeen...
5
405
Vastaukset
- panomies
nimi, ikä, numba, kuva ja kuppikoko kiitos. Katotaan sitten vieläkö mua panettais.
- Pekka
panomies: nimi, ikä, numba, kuva ja munakuppikoko, kiitos. Vielä ei paneta, mutta katsotaan sitten, panettaisko.
- Katariina
Pekka kirjoitti:
panomies: nimi, ikä, numba, kuva ja munakuppikoko, kiitos. Vielä ei paneta, mutta katsotaan sitten, panettaisko.
hmm... en kyl tiiä kannattaako tää, mut nimi on tosiaan Katariina ja ikää on kohta 17...
- asas
Katariina kirjoitti:
hmm... en kyl tiiä kannattaako tää, mut nimi on tosiaan Katariina ja ikää on kohta 17...
et kai oo lauta tai muodoton pallukka?
- Katariina
asas kirjoitti:
et kai oo lauta tai muodoton pallukka?
75c... mut tää on kyl World cup keskustelu!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309