kun kolme kertaa syötin PIN-koodin VÄÄRIN. Nyt kyllä vituttaa ku omassa kodissa ei oo netti käytössä tämmösen takia. Mitään ohjetta ei löydy paketista tähän tapaukseen liittyen vaa luki että jos syötät PIN-koodin väärin kolmesti niin SIM-kortti lukittautuu. Mokkulan näyttössäkin lukee "Insert SIM" vaikka kortti on asetettu. Oon poistanut tietokoneestani tuon mokkulan 'ohjelman' ja asettanut sen uudelleen. Ei auta.
Mikä avuksi?
DNA Mokkula MF80:sen sim-kortti lukittautui
2
277
Vastaukset
Moro,
Tähän voi olla muitakin niksejä, mutta itse tekisin sillai että ottaisin sim-kortin pois mokkulasta ja laittasin sen puhelimeen. Jos puhelin pyytää PUK-koodia niin ottaisin yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun / katsoisin sen koodin netistä.
Jos puhelin ilmoittaa jotain tyyliin "SIM hylätty" (tjsp) niin silloin kortti on mennyt pysyvästi lukkoon ja painelisin lähimpään DNA-myymälään hakemaan liittymälle uuden sim-kortin :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- MiksiPINkysely
Minulla kolmas mobiilinetti käytössä. Jokaisesta olen poistanut pin-kyselyn.
Nettitikku harvemmin osuu vääriin käsiin ja vaikka osuisikin, ei kuukausimaksu siitä kasvaisi kun on liittymä ilman datakattoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096