Lapseni ja hänen kaverinsa keksivät että haluaisivat lähteä Kreetalle, mutta en itse ole Kreetalle kiinnostunut lähtemään joten lapset tarvitsisivat "sijaisvanhemmat" viikoksi. Sijaisvanhempien tulisi olla vastuullisia mutta ei myöskään liian vastuulisia, sijaisvanhemmat voisivat olla nuoria (18-30 vuotiaita). Kreetalle tytöt olisivat lähdössä ensi syksyny silloin heillä olisi 13 ja 12 vuotta mittarissa. jos halusisit lähteä tyttöjen kanssa matkalle nii vastaathan nopeasti sillä halukkaita on paljon ja päätös pitää tehdä mahdollisimma, pian. :)
sijaisvanhemmat viikoksi
oi kreeta
2
108
Vastaukset
- Niinpä niin
Heh heh. Taitavat olla nämä tytöt itse kirjoittelemassa siellä ja testamaassa että löytyykö moista niin että voi sitten kertoa isille ja äidille että juu, kyllä me voidaan lähteä kun itse löydettiin "sijaisvanhemmatkin".
Jos eivät ole niin lastensuojelun pitäisi todella pikaisesti ottaa tähän perheeseen yhteyttä - voi nyt yhren kerran
ei voi v***u olla todellista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142