Lontoo maaliskuussa?

-tietämötön

Kannattaako Lontooseen lähteä maaliskuussa? Millaiset kelit, siis onko vielä lunta tai sataako paljon? Lämpimämpää kuin Suomessa?

4

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoveLondon

Olin tän vuoden maaliskuussa Lontoossa. Tulopäivänä oli niin lämmin, että ruokailin terassilla ulkona. Sitten tuli voimakas tuuli ja jouduin hankkimaan lisävaatetusta. Välillä satoi räntää joka kesti noin 2 min ja heti perään paistoi aurinko. Narsissit kukkivat puistoissa ja oli vihreää. Minusta Lontooseen kannattaa mennä aina ja eihän sinne sään takia mennä...Ilmathan vaihtelee eikä voi tietää etukäteen mitä tuleman pitää ainakaan kuukausia ennen. Itse lähden nyt joulukuussa taas Lontooseen ja jos keli on todella kurja käytän paljon metroa ja ohjelma suuntautuu enemmän sisätiloihin...jos taas kelit on hyvät liikun enemmän puistoissa ja markkinoilla:)Tekemistä ja näkemistähän riittää kelillä kun kelillä:)

• -tietämötön

Olin itsekin viime vuonna syyskuussa ja hyvin tarkeni olla kesävaatetuksella. Lähinnä tuota räntä/lumisade-puolta tässä mietinkin. Mutta hyvä tietää että ollaan siellä jo reippaasti keväässä :)

• hiss1

thelookblock2.blogspot.fi
      Tuolta voit käydä lukemassa minun lontoon reissusta, matkustin kyllä lokakuussa, mutta jos kiinnostaa matkakokemukset muuten.

• matkaaja2

Lontoo on hieno paikka vierailla mihin tahansa vuodenaikaan. Aina vain sateenvarjo kainalossa, aamulla aurinko, sitten hieman sadetta, ja taas aurinkoa, nain se menee. Olen asunut siella vuosia. Harvoin Lontoosssa lunta sataa...

Lontoon ilmasto on paljon lauhempi kuin Suomen, ota kartta esiin ja katso milla leveydella maa sijaitsee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe