Helou, mulle soitettiin, et voisin päästä tän vuokrafirman kautta tammikuussa 2014 alkavaan duuniin Leville. Tää oli huippu uutinen, koska olen vielä nuori ja vapaa menemään ja pitkään ollut jo unelmana lähtee uusiin maisemiin. Haluisin kuulla mielipiteitä sesonkityöskentelystä? Millaista on ja kannattaako lähteä? (Kannattaako mennä tämän vuokraifrman kautta) :) HJelpa
SIHTI--> Sesonkityö
2
275
Vastaukset
- sihti hukassa
En sesonkityöstä tiedä, mutta mulla jäi ainakin huono maku Sihdistä. Hain yhtä paikkaa jossa Sihti oli rekrykonsulttina. Aluksi ottivat hakemukseni perusteella yhteyttä. Tai onko monikkomuoto oikein kun taitaa olla yhden miehen yritys.
Sitten pari viikkoa tämän jälkeen O-P soittaa ja hengästyneellä äänellä puhelimessa kertoo, että nyt jumalauta on kiire asiakasyrityksellä päästä haastattelemaan että nyt vai heti. Oli kuulemma juuri nyt monta isoa työmaata käynnistymässä ja pitäisi nopeasti saada vahvistusta organisaatiolle. Sovimme heti maanantaiksi tapaamisen, ei siis tämän O-P:n vaan asiakasyrityksen kanssa suoraan.
Sitten menen asiakasyritykseen, siellä tervehditään iloisesti, tarjotaan pullakahvit ja kehutaan että hyvä kun suoritit tutkintosi normiajassa ja sullahan on hyvät suositukset. Ainoa vaan että ne työmaat mistä oli puhe on vielä neuvotteluasteella. Eli periaatteessa viivan alle ei jäänyt mitään vaan taas jäi maku, että halusivat vain juttuseuraa, aiheena "meidän firma". Ja sanoivat lopuksi että "eihän sulla mitään hengenhätää ole kun töissä olet nytkin.."
Vielä oudommaksi teki tilanteen se, että asiakasyrityksestä ei enää kuulunut mitään, ei edes sitä "valintamme ei..." -juttua, vaan sama ilmoitus pomppasia muutaman viikon päästä uudelleen Molliin ja jälleen Sihdin kautta samoilla vaatimuksilla.
Tällaista turhaa juoksutusta jälleen.- sihti hukassa
Korjaus: ei ole yhden miehen yritys mutta käsittääkseni tuo O-P on ns. isäntä talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748