Mulla ainakin jää edelleen siihen kirjautumiskohdalle mihin syötetään oma sähköpostiosote ja salasana niin tuo sähköpostiosote vaik oon monta kertaa koittanu sen kumittaa siitä pois ja yrittäny myös poistaa ruksistakin ja sulkenu sit välilehden ja avannu uudestaan facebookin sivun nii se edelleen koreilee siinä eikä oo poistunu minnekkään. Niin saaks sen oikeesti siitä mitenkään pois?
Ja sit semmonen kysymys et näkeekö facebookissa jos kahtoo toisen kuvia? Et onko siellä jotain sellasta kyyläyslistaa josta näkis vierailijat?
Kun poistaa facebookin, niin...
Emma.
1
127
Vastaukset
- vieras8
Nettiselaimesi asetuksista voit poistaa kaikki tallennetut salasanat ja muut tiedot joten suosittelen sieltä poistamaan historiasi niin facebook ei enää tiedä millä sähköpostilla haluisit kirjautua.
Ja kaikesta netti liikenteestäsi jää jälki kyseiselle sivuille (IP-osoite) jos joku haluaa katsella ketkä käyvät sivuillaan katsomassa kuvia niin kyllä saavat sen selville jos osaavat muutakin koneella tehdä kuin avata selaimen ja mennä facebookkiin.
IP-osoitteen voi jäljittää aina kotiovellesi asti joten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249