Rintani ovat vähän eri kokoiset. Kumman rinnan mukaan ostatte rintaliivit? Kun ostan isomman rinnan mukaan, ovat rintaliivit silloin sopivat ympärysmitaltaan ja isomman rinnan mukaan, mutta pienempään rintaan tulee pussia. Jos ostan pienemmän rinnan mukaan, niin ympärysmitta on tiukka ja kuppikin on aika tiukka isolle rinnalle. Ostanko ollenkaan sitten oikeanlaisia rintsikoita kirjaimen ja numeron mukaan? Olen 45 v. ja rintani eivät ole kovin suuret, kun en ole imettänyt. Ja lisäksi olen aina ostanut tavarataloista ym. halpakaupoista kaikista halvimmat rintsikat, vaikuttaako sekin. Tätä aio jatkossakaan muuttaa. Yleensä olen ostanut pienemmän rinnan mukaan, mutta rintsikat ovat siis silloin inhottavan tiukat hieman.
Rinnat eri kokoiset, minkäkokoiset rintaliivit
rintsi
3
151
Vastaukset
- kuvaa klikkaamalla
No ihan ekaksi, jos et aio muuttaa ostotottumuksiasia (halvinta mahdollista kuraa hilpahalpahallista) niin kärsi liemissäsi! Liivit ostetaan isomman rinnan mukaan...
- Erikokoiset
Osta avarakauluksen mukaan pienemmät, ei huomaa käytännössä. Kun haluut olla muuten kaunis ja muuten täyskupit ja isomman rinnan mukaan. Joustamattomat pitsirintaliivit. tai joustavat kaaritukiliivit.
- Roikkutissi
Osta aina rintaliivtt isomman rinnan koon mukaan Huom katso ettei roiku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131