Meillä on alkanu taas entisen kumppanini kanssa olla pientä sutinaa. Ollan joskus oltu yhessä noin kolme-neljä vuotta sitten varmaan yhteensä neljä kertaa oltiin yhessä ja aina erottiin.. no nyt taaas molempia on alkanu kiinnostaa ja ihan tosissaan tuntuu olevan hänkin niinkuin minäkin. Sain idean millä osottaisin välittäväni ja pitäväni hänestä. Paljon. Hän tykkää katsella tähtitaivasta ja kotiani lähellä on puisto jossa ei enää pimeällä iltasella liiku kukaan ja puistoon kuuluu myös tavallaan rauniot jotka ovat 'puistossa syrjemmässä' ajattelin laittaa sinne kynttilöitä ja paljon peittoja ja muutamat juomat ja illalla pimeässä voi sitten katsella tähtiä siellä kynttilänvalossa. Tarvisin vielä ideoita millä saisin tosta hetkestä täydellisen. Ideoita ottaisin mielelläni vastaan? :)
hyviä ideoita?
4
294
Vastaukset
- exää janoava
Loistava idea! Minä lämpeäisin heti, jos mulle ex tekis noin! :)
- aajkdjsksbsksjkdk
Kiitti ! :) tarvis vaaan vielä jonkun mikä tosta hetkestä tekis täydellisen koska musta tuntuu että siitä puuttuu vielä jotain :/
- exää janoava
aajkdjsksbsksjkdk kirjoitti:
Kiitti ! :) tarvis vaaan vielä jonkun mikä tosta hetkestä tekis täydellisen koska musta tuntuu että siitä puuttuu vielä jotain :/
Vaatimattomuus kaunistaa.. musta tossa on ihan tarpeeksi, ette tarvi enempää. Tähtitaivas & te ja noi kynttilät sun muut. Liika ois liikaa! :)
- aajkdjsksbsksjkdk
exää janoava kirjoitti:
Vaatimattomuus kaunistaa.. musta tossa on ihan tarpeeksi, ette tarvi enempää. Tähtitaivas & te ja noi kynttilät sun muut. Liika ois liikaa! :)
Totta :) kiitti tosta vinkistä (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032