Kumpi on todettu paremmaksi jos kolmen kimppa tai vaimonlainaaminen mielessä? Ottaakko kolmanneksi joku täysin vieras vai mieluummin tuttu? Lainatakko vaimoa kaverille vai uppo-oudolle?
Tällä hetkellä tuntuis että tutulle lainais mielummin, olisko varmemmin terve ja luotettava? Mutta mitäs huonoja puolia tässä oliskaan?
Kokemuksia kaikenlaisia otetaan vastaan, myös niin päin että mies käykin vieraissa ja kolmantena oliskin toinen nainen.
Kimppaan/lainaamaan tuttu vai vieras?
13
1539
Vastaukset
Itselläni kokemusta sekä ihan vieraista että tutuista vieraista... Tärkeintä on että kemiat toimii koska se yleensä vaatii luottamusta. Ja ilman luottamusta ei kannata harrastaa. Perjantaina olis taas toimintaa... siis toivottavasti... ;-)
- Mimi 21
Minä nuorena malla annoin poikien kokeilla kimpassa miltä tuntu. Kaupungissa eksyin kolmen ukon saunaan ja on pitäneet kerran vikossaa hyvävänään. Vaikka on poikakaveri niin käyn saunomassa kaverin tietämättä kun ukot hoitelee kunnolla kimpassa. En kehdannut kertoa kun on mustasukkainen. Kuitenkin joskus nai heti kun tulen kotiin "saunan" jälkeen. Varmasti on huomannut että pääsee liukkaalle mutta ei ole sanonut mitään ?
- leikkipari59
Me emme edes harkinneet aikoinaan tuttua näihin puuhiin kun niin monella tapana kehuskella saavutuksillaan ja pikkupaikkakunnalla etenkin suunnaton riski menettää maineensa, niitä vihjailuita sitten sais kuunnella vuosikaudet.
On vaan ihmisiä jotka haluavat vain loukata ja saavat siitä nautintonsa, täälläkin paljon tyyppejä jotka vaan roikkuvat eri foorumeilla herjaamassa muita vaikkei mitään tietoa olekaan aiheesta.
Itse olemme etsineet vaimolle seuraa aina 100-200 km:n päästä niin ei mene kiristykseksi kuten olla voi kotikaupungissa ja matkaa jo sen verran ettei vieras ala roikkua ja pyöriä kotimme nurkilla. Varovainen kannattaa olla sillä vaikka toinen kuinka lupaa ummet ja lammet niin oma itsekkyys nostaa helposti päätään. Kierrämme kaukaa machoilijat ja muutenkin itsekkäät tyypit tai jos yhtään kehuu itseään, vaadimme käytöstapoja ja siisteyttä sekä myös sinkkuja sillä emme halua rikkoa kenekään perhettä ja ottaa kenties haukkuja vastaan.
Feikkejä on sitten hirveäsi jotka aina pakenevat kun pitäisi tavata ja edetä asiassa, mutta jokainen tekee kuten hyväksi näkee, itse emme ota liioin riskejä.- Hierova_m48
Fiksuja!
- sunburn
Juuri tuollaisella asenteella varustettuja ihmisiä haluaisin tavata. Rehellisyys on niin tärkeää, vaikka huvista on lopuksi kysymys. Itse olen varattu, jonka tekemisistä ei takuulla aiheudu harmia kenellekään, paitsi ehkä itselleni. Naisena on tosi hankala etsiä seuraa, jos yhtään välittää huolehtia itsestään. Olispa teidän kaltaisianne ihmisiä enemmän, niin maailma vois olla huomattavasti hauskempi ja seksikkäämpi paikka :)
- Leikkipari
Ohh...kiitos teille kauniista sanoista, kerrankin joku arvostaa ihmisyyttä.
Aikamme olemme etsineet vakimiestä joka vapaa,rehellinen,sivistynyt ja arvostaisi ihmisyyttä mutta vaan näitä feikkejä kivinä polullemme haitaksi mutta hapuilu jatkuu =)). Iloa ja riemua kaikille itsekkyydensä jättäneille tv: me kaks - pekka sjoki
me ollaan valittu kavereita eli mieluumin tuttuja joku tuntematonki on ollu mutta tuttu on turvallinen jatkossaki mieluumin tuttu . huonosti on tarjolla miestä kimppa seksiin täältäpäin etsivä löytää sanotaan
- kartsa
Me katseltu sopivaa esim. Alastonsuomi.com sivustolta. Otettu sopivaan mieheen yhteyttä käyty tapaamassa ihan neutraalisti kahvitellen. Jutustelun jälkeen palailtu kotiin mietitty ja otettu sitten yhteyttä tositarkoituksella. Ja kivoja miehiä ja naisiakin on löydetty. Mitään ihan lapsia kun ei olla etsitty K-35 porukoissa kaikki tietää mitä haluaa.
- parisp
Meillä kokemuksena on että tavattiin tanssiravintolassa toinen pari joka tuli istumaan samaan pöytään ja siinä juteltiin ihan tavallisia asioita.
Tietysti kohteliaasti lähettiin tanssimaan keskenään ja jatkettiin juttuja illan mittaan ja tavallaan tuli puheeksi tanssimine muittenkin kanssa kun oman puolison kanssa.
Meillä kun oli tavallaan fantasiana että löytyis toinen pari joitten kanssa voisi ystävystyä ja vaikka fiiliksen mukaan mennä pidemmällekin.
Sit tuli meillä keskenään että uskaltaisko heiltä kysyä mitä mieltä he ovat kimppaseksistä, no ajateltiin että eikun kysymään ja lopputulos oli että mentäisiin heille jatkoille ja katotaan mitä tuleman pitää.
Aikamme juteltiin ja he kertoivat kokeilleen kerran kolmen kimppaa jossa kolmantena oli mies.
Meillä taas ei kokemusta ollut joten lopputulos oli että he olivat tavallaan mukana samoilla ajatuksilla.
Taittiin tavata muutama kerta kun vaan fiiliksellä oltiin kaikki neljä saunassa ja aalettiin kosketella toisiamme joka pääty vielä omienparien kesken samassa sängyssä, nyt kummiski meillä on kivaa jo sekaisn.
Tavallaan meillä sitten aluksi oli lainata ei tutuille, mutta nykysin kai lainataan tutuilla. - Vaimonlainaaja
Kiitos kokemuksista. Ajatus oli että jos kolmas olisi tuttu niin sitten niin hyvä tuttu ettei mitään julkista leuhkimista tarvitsisi pelätä, siis joku oikeasti luottoihminen.
- vaimon on hyvä laina
Vaimoni on ollut lainassa aika monta kertaa, viimeksi kävi niin että kaveri (poikamies) tuli ulkomaan komennukselta ja halusi tulojuhliin nais-ystävän, minusta oli hienoa että hän pyyti vaimoani sinne mukaan, siinä meni kyllä muutama päivä/yö ennenkun vaimoni tuli kotiin, mutta hyvässä kunnossa oli kun tuli .
- parempi vaimo
Minusta on hienoa kun saa antaa vaimon muiden panatavaksi, ei se siitä mitenkään kulu, päinvastoin tuntuu että paremmaksi vaan tulee kun saa uusia virikkeitä.
- ra_kastaja
Pekalle olen etsiny lähiseudulta jotain sopiva paria, asun muutamien kymmenien km päässä. Olen varattu vaimo ei halua seksi sairauttakin hänellä, olenvaitiolotaitoinen ja tutustumalla tultais tutuksikin. Kirjoitela vois tähän toimivan osoiteeseen. olenkyllä ikämie mutta terves.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047