Jälleen on kyseinen laajakaista katkeillut pitkän aikaa ja kun vihdoin kyllästyin katkeiluun ja soitin vikailmoitukseen niin siellä todettiin että jotain häikkää on yhteydessäni ja aikoivat TILATA HUOLTOKÄYNNIN tutkimaan asiaa. Samalla sanottin että jos vika on laitteissani, jotka muuten ovat olleet samat jo kaksi vuotta ja toimineet oikein, niin he veloittavat 55 € mutta jos vika on muualla niin sitten ei veloitusta tule. Kaapeliverkossa on ollut usein vikoja kun vahvistimet ovat vikaantuneet ja sitä epäilen nytkin koska myös digiboksi sekoilee ylen lähetyksissä mutta wleholta ei haluta tutkia asiaa ilmoitukseni perusteella vaan uhkaillaan laskutuksella. Olen keskustellut ylen tekniikan kanssa ja ilmeisesti saan apua heiltä koska welholla on velvoite pitää signaalitaso kunnossa lähetysvelvoitteisten kanavien osalta. Tulen kertomaan jatkossa miten asiat etenevät ,mutta ilmeisesti olen kohta welhoton ja dna:n puhelinliittymätkin jäänevät sasmalla pois.
VAROKAA tilaamasta WELHON kaapelilaajakaistaa
welhoton
2
361
Vastaukset
- Minäpä minä
Itselläni on pätkimätön nopea yhteys. Ja paikkakuntani asiakaspalvelupisteessä asiat hoituvat, pitääkin. Eli, ei voi yleistää, että Welho huonosti asiansa hoitaisi.
Mutta, tiedän kyllä, että näinkin voi olla. Kaverini, joka asuu toisella paikkakunnalla, sanoi tälleen: Siellä Welhon puolesta ei toimi mikään. Ei tekniikka, ei asiakaspalvelu... - awdeasda
Jaa-a en tiedä onko kovin yleistä, mutta minulla tuo kaapelimodeemi tuppaa joskus vaatimaan kunnon boottia. Aloittaa sellaisen säännöllisen pätkimisen joka ainakin tässä tapauksessa loppuu boottaamalla kaapelimodeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096