Onko kukaan asentanut kotiinsa suomalaista astiankuivauskaappia? Onnistuiko hyvin, ritilät sopivat hyvin kaappeihin jne.?
Mistä ostitte ritilät? Paljonko maksoi noin suunnilleen?
astiankuivauskaappi
3
338
Vastaukset
- keittiönoita
tettiin ritilät K raudasta. Niitä oli muistaakseni 2:hta eri pituutta. Rakennusvaiheessa tiesin haluavani kuivauskaapin ritilän ja valittiin kaapin leveys se mukaan. Tosin ei taida kovin montaa standardi leveyttä olla. Hintaa en muista kun tästä 15 v. aikaa, mutta hinta oli todella mitätön. Suomesta lomamatkalla ostettiin ja tuotiin matkatavaroissa kotiin. Googletappa k raudan sivuilt :)
Myöhemmin vaihdoin ylimmän ritilän tilalle tavallisen hyllyn kun tarvetta ei ollut niin paljoon valuttamiseen. Olen todella tyyttväinen ritilästäni.- viime viikolla
Tokman kotisivut lautashylly n.8€
- jespi
Ostimme kymmenisen vuotta sitten saksalaiset Nolte Küchen valmistamat keittiökaapit. Tilatessani kysyin myyjältä olisiko mahdollista saada astiankuivauskaappia. Myyjä tiesi mitä tarkoitin, koska kuulemma italiaiset haluavat usein sellaisen (Olen tosiaankin nähnyt niitä Italiassa). Kaapin mallimerkintä oli HTH 60-94 (lev.60cm kork.94cm) Hängeschrank mit Abtropfregal. Kaappia oli myös 68 cm korkeana HTH 60-68. Kuvia kaapeista on sivulla http://www2.nolte-kuechen.de/web/nl/resource.nsf/Files/typenuebersicht/$FILE/typenuebersicht.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319