Olen päälle kaksikymppinen neitokainen.kärsin pahasta bulimiasta joka laukesi burn outin myötä :( olo on heikko ja muutenkin kamala kun oksentelee paljon.hampaat tippuu suusta mutta siltikin sitä jatkaa.vertaistukea kaipailisin ja jos joku on elpynyt niin voisi kertoa miten :)
ApuaApua :(
3
190
Vastaukset
- Syömishäiriö
- toivoa on
Olen kakskymppinen ja mulla on aika samanlaista ongelmaa. syömishäiriötaustaa n. 6 vuotta. Tällä hetkellä bulimiaa.. Parempaan suuntaan varmaan menossa mut tuntuu et tulee takapakkii koko ajan.. Ois ihan kiva jutella jonkun kaa jolla on samanlaista ongelmaa :)
- Toipunut
Sairastin 10 vuotta bulimiaa ja yksi päivä vaan lopetin. Asiaa auttoi seurustelusuhde ja se, että päätin, etten enää oksenna. Päätös piti, ja vaikka välillä ahmin, en oksenna. Ihmeekseni painonikin pysyy melko alhaalla (terveissä lukemissa) ja oksentelun tuomat ruoansulatushäiriöt ovat poissa. Liikunta on yksi tärkeä hyvänolon tuoja. Olen ollut kuivilla jo 7 vuotta, nyt olen yli 30 vee. En tarvinnut toipumiseeni terapiaa, mutta seurustelukumppanin tuki ja rakastuminen auttoi. Jälkeenpäin tuntuu aivan järjettömältä, että pilasin elämääni 10 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096