APUA NOPEESTI MONNIONGELMA

Rihanna!!

TÄHÄN TARVITAAN PIKAINEN VASTAUS!! eli siis mulla on juovanuolimonneja, maanantaina,iltapäivällä, löysin yhden kuolleena. nyt n.10 minuuttia sitten katselin akvaariotani ja yksi monni sekosi. se loikki vedestä ilmaan ja ui ympäri akvaariota. ei siinä muuten mitään mutta näytti aivan hakatulta. sillä oli jotakin "sisäisen verenvuodon" tapaista sen vatsa,selkä ja silmät olivat ihan verestä punaisia. lopulta se kuoli, verta ei ole valunut veteen.Mikä monneillani on? saman kaltainen juttu oli neon tetroillani n. 8kk sitten. akvaariossani on: 1maatiais parta monni,1uros taistelukala,2naaras taistelu kalaa, 10 neontetraa, ja 2juovanuolimonnia ( kaksi muuta kuoli) mitä ihmettä? akvaarioni on 62 litrainen,kaikki muut kalat voivat hyvin,yms. mikä on vikana?? äkkiä vastaus, en halua että kuolee enempää!!

3

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katamaraani.........:)

Moi!
      En nyt varsinaisesti osaa sanoa mikä kaloillesi tuli, mutta suosittelen ihan ensimmäiseksi vähentämään kalojen määrää.! Sinuna minä luopuisin tuosta tetra parvesta ja toisesta naaras taistelukalasta, tai ainakin siirtäisin toiseen akvaarioon.. Taistelukalathan yleisestikin ovat aika agressiivisia ja reviiri-
      tietoisia, ja ahdistuessaan alkavat repiä muita kaloja... Kukaan ei juurikaan voi varmuudella sanoa tai tietää mikä kaloille tuli mutta voisi olla mahdollista että taistelukala on saattanut repiä näitä kuolleita kaloja niiden elossa ollessa ja ne ovat saaneet haavoja jotka ovat tulehtuneet ... Kalat ovat hyvin herkkiä taudeille. Yleensä kalojen vähentäminen ratkaisee ongelmat. Voit toki kysellä eläinkaupasta neuvoja.

• dgdgd

Kerrotko vesiarvot ja hoitorutiinit jotta tiedämme edes jotakin akvaariostasi.
      Muuten emme voi auttaa

• dgdgd

Ei vissiin tarvittukkaan pikaista vastausta ongelmaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe