ekan kerran asento

utelias

Mikä oli asento jossa menetit neitsyytesi / poikuutesi?

8

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 23,5v

Vedin kännit kaverilla, joka asu sen homoks kääntyneen isän kanssa. Olin niin kännissä että sammuin sohvalle. Sen isä tuli jossai vaiheessa herättää ja sano että pyllistä. Minä pyllistin ja mies rassas mua anaaliin. Lopuksi laukesi sisään.

Sillon meni perseneitsyys. Naista en vielä ole saanut, vaikka yritys on kova. En ole homoseksuaali vaan hetero, mutta olin niin humalassa silloin etten tiennyt mitä tapahtuu.

• ninniinj

No mitä helvettiä. Onko sulla tästä traumoja?

• j hgtfr

En muista! Ihan oikeesti, eikä johdu siitä, et oisin ollut kännis.

• Ruiskista!

Ooppelin takapenkillä. Nainen kannat katossa ja minä jalkain välissä paljaine kyrpineni, sisällä liukkaassa pimperossa. Voi mahoton, että teki makiaa. Eihän se kauaa kestäny ja muijaki oli semmonen huorahtava. Imevä kampe sillä oli. Olin 18-v ja just kortin saanu. Siihen valu pimpsasta liemet penkille. Meinaa tojia vieläki kun muistelee. Tapahtumapaikka oli Kuivanuoron soramonttu.

• Taunus Kemistä

Mä on kans Kuivanuorossa ollu sillain..

• Oi aikoja

Mitäs minä. Poikuus meni vuotta vanhemman tytön avustuksella. Itse makasin selälläni kun se ensin liu-utteli kaluni päällä.KYseli että tunnenko huulet. Ja sitten se ohjasi kalun sisään ja alkoi hiljaa keinutella. Ratsasteli pitkään. Toisin kuin yleisesti, en heti lauennut. Sanottakoon että tytöllä oli hame ja puseo päällä vielä tässä vaiheessa.

Siinä sitä sitten vietettiin hämärää kesäyötä ja vaatekappale kerrallaan tyttökin kuoriutui. Aamu tuli liian aikaisin ja kun koko yö oli rakasteltu, niin äkkiä piti käydä suihkussa ja rientää töihin. Niin ettei kukaan talon väestä nähnyt. Siitä ekstrajännitykset.

Olis se voinut olla toisenlainen kokemus, jos ei olisi ollut kokeneempaa opettajatarta. Ja kun siinä sitten hetki riiailtiin, niin taisi hänkin pitää oppilaastaan.

• hahahah123

Unta näit, ja laukesit samantien kun mimmi pisti pelisi pimperoon

• Nainen 1969

Olen 45 vuotias nainen ja enikeratalaisena se oli kylläkin 34 vuotiaana lähetyssaarnaajan asento. Nyttemmin olen kikkaillut vaikka mitenkä päin mutta en asentoa 69. Nykyisin olen kokeillut suuottamista menee hyvin paremmin kuin hyvin. Persreikään saaminen ei onnistunut kuin kerran saunan jälkeen. Vaginayhdyntä onnistuu joka kerta. Panen omaa miestäni niin useiasti kun vain hän omilta kiireiltään kerkiää antamaan mieheistä meisseliä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe