Moi kaikki! Minä haluan puhua GTA IV stä ja minulla itselläni on se Xbox 360. Haluaisin puhua tästä keinussa tehtävästä Swing Glitchistä, jossa kaasutetaan autolla tai mopolla päin keinujen tankoja ja HUIPS! oletkin lentänyt maapallon toiselle puolelle! Itse olen kokeillut tuota ja parhaimmillaan lensin junakiskoille saakka, mutta en ole tyytyväinen siihen ja haluaisin lentää paljon kauemmaksi esim. Toiselle saarelle! ! Joten jos joku haluaisi puhua tästä tai jostain muusta GTA IV jutusta niin juttelen mielelläni!! ; P
GTA IV JUTUSTELUA
3
76
Vastaukset
- GTAIVCHEATCODEXXX69
Youtubessa on uskomattomia pätkiä noista swing glitcheistä ja haluaisin myös tietää siitä, että miten voi tehdä sen että roikkuu siinä keinun tangossa ja lentää? Kun ite oon niin vitun vajukki et kuolen siinä joka kerta.
- Qweerrtyuuikjvdz
Joo toi on aika kiva joskus kaverilla kokeiltiin nii kerran päästiin johonki ufomaailmaan. muuten mikä iv sul on normi vai ballad of gay tony lost and dammed
- GTA IV CHEATCODEXXX69
Qweerrtyuuikjvdz kirjoitti:
Joo toi on aika kiva joskus kaverilla kokeiltiin nii kerran päästiin johonki ufomaailmaan. muuten mikä iv sul on normi vai ballad of gay tony lost and dammed
Mulla on tää ihan perus Liberty City ja mäkin lensin kerran johonkin random avaruuteen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748