Onko täällä joitain entisiä teiniäitejä, jotka kokevat epäonnistuneensa elämässään tai katuvat nyt lasten saantia teini-iässä? Mitä muuttaisitte, jättäisittekö lapsen tekemättä tai valitsisitteko toisin raskauden jatkamisen ja abortin välillä? Kaikki vanhemmat epäonnistuvat ainakin vähän jossain asiassa, missä itse mielestäsi epäonnistuit tai minkä olisit voinut hoitaa paremmin?
En kysele näitä mollatakseni, haukkuakseni, tai pilkatakseni, en todellakaan! Olen itse nuori tyttö, ja haluaisin realistaa käsitystäni teinivanhemmuudesta. Tuntuu, että kaikki teinivanhemmat ovat vähintäänkin hyvin onnistuneet elämässää, kuten myös heidän lapsensa. Mutta eihän se voi olla näin että KAIKKI onnistuu. Kertokaa kuitenkin myös te entiset teinivanhemmat, jotka ette koe epäonnistuneenne tai katuvanne mitään, miten kaikki sitten meni.
Epäonnistuneet entiset teiniäidit!
2
283
Vastaukset
- tack tack
Jos kokee epäonnistuneensa, niin ei varmaan halua olla palstalla jossa puhutaan teiniäitiydestä vai?
Ja vaikka sinä et mollaisitkaan, niin valitettavasti joillain ei ole sellaisia estoja vaan todennäköisesti haukut tulisi. Sen verran kauan olen lukenut tätä palstaa. - Sivusta seurannut
En ole teiniäiti itse, mutta "läheiseni" sai lapsen sangen nuorena kesken koulunkäynnin. Ilman vahvaa turvaverkkoa nuori äiti ei olisi pystynyt opiskelemaan ammattiinsa ja lapsesta ei olisi tullut niin hieno ihminen, kuin mitä hän nyt on. Mies tietysti lähti jossain vaiheessa lätkimään...
En sanoisi, että "läheiseni" on epäonnistunut, mutta elämä olisi voinut mennä toisella tapaa - paljon helpommin ja eikä näin kohtuuttomasti "rasittaen" hänestä välittäviä ihmisiä. Sanoisin, että me muut "maksoimme" hänen teiniäitiydestään osamme. Tämän vuoksi itse tein lapset vasta, kun pystyin parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748