Tiedän, että koko termi perustuu kyseenalaisiin ja epätieteellisiin teorioihin, mutta itse en pitäisi suuntautumista mahdottomana, etenkin kun itse koen olevani autogynefiili.
Lyhyesti sanottuna olen siis mies, joka kiihottuu pääosin ajatuksesta olla itse nainen. En siis koe, että minun kuuluisi olla vastakkaista sukupuolta tai jotain siltä väliltä. Tiedän vain, että seksuaalinen suuntautumiseni kohdistuu itseeni muuttumassa naiseksi ja nauttia itsestäni naisena.
Mutta miksi kaikkien muiden "filioiden" keskellä tämä tuomitaan ikään kuin vain olemattomaksi teoriaksi? Itse olen kasvanut oman suuntautumiseni kanssa ja ymmärtänyt sen jo varhaisessa vaiheessa elämääni, joten mielestäni siinä ei pitäisi olla mitään poikkeuksellista, joka sulkisi sen muiden poikkeuksillisien suuntautumisien ulkopuolelle.
Autogynefilia: suuntautuminen vai jotain muuta?
2
499
Vastaukset
Olet oikeassa siinä, että et oikein löydä lokeroa itsellesi. Nykyään halutaan intohimoisesti kategorioida kaikenlaisia suuntautumuksia. Fetisismissäkin puhutaan saapas-, sukkahousu-, korkokenkä-, uimahousu- ja ties mistä alalajista. Kohta jokaisella on oma seksuaalinen suuntauksensa. Jos itse miehenä pidän jostain toisesta miehestä, en ensimmäisenä kysy hänen mielipidettään nilkkasukista ja niiden seksuaalisista merkityksistä. Tulee se aikanaan ilmi, jos on tullakseen. Noiden kaikkien "fiilioiden" keskellä olet varmaan itse mennyt ymmälle, etkä osaa tulla ulos vaihtoehtojen viidakosta. Rakastavan kumppanin kanssa voit olla varmasti ihan niinkuin haluat ja elämä on silloin ihanaa. Live ´n love!
- simsala bim
"Tiedän vain, että seksuaalinen suuntautumiseni kohdistuu itseeni muuttumassa naiseksi ja nauttia itsestäni naisena."
Hmm.. Mielenkiintoinen juttu. Tarkoitat siis, että olet biologisesti mies, ja että ajatus siitä, että olisit biologisesti nainen, "stimuloi" sinua seksuaalisesti, vai että ajatus siitä, että olisit muuttumassa naiseksi, siis se prosessi, "stimuloi" sinua?
En tiedä osasinko esittää kysymykseni tarpeeksi selkeästi.
Varmasti tuollainen autogynefilia on todellista. Mutta se, että onko kyseessä "suuntautuminen", riippuu varmaan lähinnä siitä, onko sinulla seksuaalista suuntautuneisuutta itsesi "ulkopuolelle", naisiin (hetero), miehiin (homo) tai molempiin (bi). Jos on, niin silloin sanoisin, että se on varsinainen suuntautumisesi, ja että autogynefilia on sinulle jotain fetissin kaltaista.
En tiedä. Voi olla että olen ymmärtänyt väärin mitä tarkoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047