Pääkaupunki seudulle. Lenkki seuraksi, jne, Toiveena 2-4 vuotias saku tai seroppi. Toiveena tietenki että ei ole kovin haukkuherkkä ja osaa ainakin perus käskyt. Ilmoitathan toki myös koiran puutteellisuudet ja muu luonneperät.
Ota yhteyttä niin kerron mielelläni lisää
Hinta: soviteltavissa?
Yhteystiedot: Lib_rael@hotmail.com
M: ostetaan saksanpaimenkoira tai seropi
7
173
Vastaukset
- saksanpaimen
Saksanpaimenkoiran ei välttämättä tarvitse olla rekisterissä, kuhan ell todistukset löytyvät
- Seropitaispk
Tuollahan noita näkyy olevan:
http://www.pets.ee/shelter/dogs/
http://eurobreeder.com/breeds/deutscher_schaferhund.html - saksanpaimen
Mä en nyt mistään virosta ole hankkimassa koiraa! En luota niihin.
- Jännäriä
Jaa ihan näkyi rekisteröity sakemanni olevan tuon koiratarhan sivuilla hakemassa kotia. Jännä et luota virolaiseen (rekisteröityyn) mutta paperitomaan kauppaavaan kyllä :D
No joo ehkä mun ei tarvi tajuta. Paperitomuuteen kun aina yleensä syy ja harvoissa tapauksissa jompi kumpi vanhemmista on edes puhdas. Plus on Europan alueella muitakin maita kuin Viro mistä löytää saku.
Eikö muka suomalaisilta harrastajilta löydy ''ylijäämä'' koiria seropeja tai sakuja? No toivottavasti löydät jotain kautta koiran.
- Phesy
Päijät-Hämeen eläinsuojeluyhdistyksellä on sakemanneja kotia vailla. Myös nuori narttu, josta ei ole vielä kuvaa. Lisätietoja phesy.net
- Antte
Moi mulla olis kaunis 1v 4kk kiltti Saku puolipitkäkarva..kasvattaja mainosti koiraa vanhan kunnon sakemannina. Iso ja ei mikään liuska perse tulee pikkulasten kans toimeen hyvin,erittäin hyvä luontoinen. Koira on rokotettu. Joudun luopuu tilanpuutteen ja aika ei riitä ku on jo valmiina kaks mäyräkoiraa. Hinta 350€ tinkimisvaraa saattaa hieman olla. Ota yhteyttä jos kiinnostaa antte.johan.mellanen@gmail.com
- jenny
Minulla on 6 vuotias saku todella kilti etsii kotia olisi kiire saada koti ota yhteytä lohjantytto1983@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164