M: ostetaan saksanpaimenkoira tai seropi

saksanpaimen

Pääkaupunki seudulle. Lenkki seuraksi, jne, Toiveena 2-4 vuotias saku tai seroppi. Toiveena tietenki että ei ole kovin haukkuherkkä ja osaa ainakin perus käskyt. Ilmoitathan toki myös koiran puutteellisuudet ja muu luonneperät.
Ota yhteyttä niin kerron mielelläni lisää
Hinta: soviteltavissa?
Yhteystiedot: Lib_rael@hotmail.com

7

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saksanpaimen

Saksanpaimenkoiran ei välttämättä tarvitse olla rekisterissä, kuhan ell todistukset löytyvät

• Seropitaispk
    • saksanpaimen

Mä en nyt mistään virosta ole hankkimassa koiraa! En luota niihin.

• Jännäriä

Jaa ihan näkyi rekisteröity sakemanni olevan tuon koiratarhan sivuilla hakemassa kotia. Jännä et luota virolaiseen (rekisteröityyn) mutta paperitomaan kauppaavaan kyllä :D
        No joo ehkä mun ei tarvi tajuta. Paperitomuuteen kun aina yleensä syy ja harvoissa tapauksissa jompi kumpi vanhemmista on edes puhdas. Plus on Europan alueella muitakin maita kuin Viro mistä löytää saku.

Eikö muka suomalaisilta harrastajilta löydy ''ylijäämä'' koiria seropeja tai sakuja? No toivottavasti löydät jotain kautta koiran.

• Phesy

Päijät-Hämeen eläinsuojeluyhdistyksellä on sakemanneja kotia vailla. Myös nuori narttu, josta ei ole vielä kuvaa. Lisätietoja phesy.net

• Antte

Moi mulla olis kaunis 1v 4kk kiltti Saku puolipitkäkarva..kasvattaja mainosti koiraa vanhan kunnon sakemannina. Iso ja ei mikään liuska perse tulee pikkulasten kans toimeen hyvin,erittäin hyvä luontoinen. Koira on rokotettu. Joudun luopuu tilanpuutteen ja aika ei riitä ku on jo valmiina kaks mäyräkoiraa. Hinta 350€ tinkimisvaraa saattaa hieman olla. Ota yhteyttä jos kiinnostaa antte.johan.mellanen@gmail.com

• jenny

Minulla on 6 vuotias saku todella kilti etsii kotia olisi kiire saada koti ota yhteytä lohjantytto1983@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      117
      3565
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2111
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2013
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1976
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1462
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1230
    Aihe