Hei,
En löydä mistään kokemuksia, onko kukaan käyttänyt ammattiliittonsa mahdollisuutta RCI lomaan. Minusta tuo kuulostaa melkein liian hyvältä tilaisuudelta lomailla isommalla porukalla. Miten nämä lomat ovat järjestyneet ja millaisiksi hinnat muodostuneet?
Ammattiliiton kautta RCI lomalle?
5
521
Vastaukset
- ja soitto RCI:lle
Tällaista tietoa ammattiliito Pron sivuilta. Seuraavasta kun ynnäilet, niin saat RCI loman majoituksen hinnan selville (vaihtomaksu käyttömaksu):
"RCI-loman majoituksen hinta muodostuu RCI:n veloittamasta vaihtomaksusta ja yrityspalvelun veloittamasta Pron käyttömaksusta. Vaihtomaksun ja käyttömaksun suuruuteen ei vaikuta huoneiston koko eikä myöskään matkustajien määrä, vaan se määräytyy sen mukaan, minne olet matkustamassa. RCI-lomat varataan RCI:n vapaan kapasiteetin mukaan."
"RCI-vaihtomaksut:
- Holiday Club Resorts omiin lomakohteisiin (Suomi, Calahonda, Åre) 143 €/viikko
- Euroopan lomakohteisiin tai muihin Suomen lomakohteisiin (ei HCR-kohteet) 190 €/viikko
-Muualla kuin Euroopassa sijaitsevaan lomakohteisiin 239 €/viikko
PRO-käyttömaksut:
-Holiday Club Resorts omiin lomakohteisiin (Suomi, Calahonda, Åre) 300 €/viikko
-Euroopan lomakohteisiin tai muihin Suomen lomakohteisiin (ei HCR-kohteet) 250 €/viikko
-Muualla kuin Euroopassa sijaitsevaan lomakohteisiin 200 €/viikko"- Sanna
Jep, löysin tuon saman ja laitoin sinne sähköpostiakin, mutta ne kokemukset kiinnostaisi vielä :).
- 3pkpkepd
käyty yhdenkerran ja saa myös olla viimeinen vaihdettiin 2 kertaa huoneistoo viikon aikana.Vettä ja paskaa lattiat täynnä ei toimineet viemärit ollenkaan.Tämä ei sattunut Suomenkohteessa
- hcr hönöt
Holiday Clubi,ITSE KYSYY JA ITSE VASTAA SAA SOPIVANMUOTOISEN VASTAUKSEN.
- rci
joku kateelinen taas kirjoittaa täyttä skeidaa ettei vaan kukaan lähtis suomen ulkopuolen kohteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096