Mies, haluaisin ottaa kontaktia, olen siis mies itsekin, haen puhekaveria ja kenties intiimiäkin suhdetta, olen siis itsekin Mies ja 33 vuotias, menestynyt lääkäri, varallisuutta on, mutta se jokin puuttuu, siis Gay-miehet, kirjoittakaa, en laita osoitettani tähän, mutta voidaan sopia tapaamisesta, jos kiinnostaa, niin kirjoita tähän ketjuun.
Mies Kiinnostaako
5
441
Vastaukset
- m24.
Arvostan suuresti että tulet tänne kertomaan avoimesti tuosta.
Vaikka tiedät että tänne tulee kaiken maailman suuntautumisestaan epävarmoja pellejä haukkumaan sinua. Älä lannistu niistä, vaan ole oma itsesi. - exboxseri
Jep,jep arvostan myös avoimuutta.
Geenit määrää seksualisen suuntautumisen, se ei siis ole tahdon alainen juttu.
Hetero miehenä olen antanut neuvoja heteroille ja tasapuolisuuden nimessä yritän antaa neuvoa myös gay-miehelle.
Ota joku feikki@provo sähköposti osoite ja laittele ilmoitusta gay-sivustoille.
Aloita keskustelut suoraan miehien kanssa jotka laittavat sinulle postia ja sama kuin heteroittenkin kanssa on hyvä tutustua aika hyvin ennen jossain julkisissa tiloissa tapaamista. Ja sitten toinen neuvo, älä yritä iskeä heteroita, saat varmasti pakit. Samoin älä verhoa tutustumis halua kaveruuteen.. Minua on muutama mies yrittänyt iskeä ja ovat tehneet sen suoraan ilmoittaen että ovat gay miehiä ja olen ilmoittanut että olen hetero. ja juttu on loppunut siihen..
Jos joku mies alkaisi minua lähentelemään fyysisesti niin vetäsen perinteisesti turpaan. - Ok-Loordi
Kiitos asiallista vastauksista, mitä mieltä olette Peniksen koosta suihin otossa? Olen aina haaveillut oikein isosta peniksestä, sen kun saisi suuhunsa ja jos mies laukeaisi suuhuni.
Kommentteja muiltakin miehiltä, Kiitos.- Luki.
Koko on kaiken a&ö kaks mietä vilä parempi.
- Whoknowswins
Aha, samanimisen kaverin tiedän, ja tiedän kaksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813