Mies Kiinnostaako

Ok-Loordi

Mies, haluaisin ottaa kontaktia, olen siis mies itsekin, haen puhekaveria ja kenties intiimiäkin suhdetta, olen siis itsekin Mies ja 33 vuotias, menestynyt lääkäri, varallisuutta on, mutta se jokin puuttuu, siis Gay-miehet, kirjoittakaa, en laita osoitettani tähän, mutta voidaan sopia tapaamisesta, jos kiinnostaa, niin kirjoita tähän ketjuun.

5

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m24.

Arvostan suuresti että tulet tänne kertomaan avoimesti tuosta.
      Vaikka tiedät että tänne tulee kaiken maailman suuntautumisestaan epävarmoja pellejä haukkumaan sinua. Älä lannistu niistä, vaan ole oma itsesi.

• exboxseri

Jep,jep arvostan myös avoimuutta.
      Geenit määrää seksualisen suuntautumisen, se ei siis ole tahdon alainen juttu.
      Hetero miehenä olen antanut neuvoja heteroille ja tasapuolisuuden nimessä yritän antaa neuvoa myös gay-miehelle.

Ota joku feikki@provo sähköposti osoite ja laittele ilmoitusta gay-sivustoille.
      Aloita keskustelut suoraan miehien kanssa jotka laittavat sinulle postia ja sama kuin heteroittenkin kanssa on hyvä tutustua aika hyvin ennen jossain julkisissa tiloissa tapaamista. Ja sitten toinen neuvo, älä yritä iskeä heteroita, saat varmasti pakit. Samoin älä verhoa tutustumis halua kaveruuteen.. Minua on muutama mies yrittänyt iskeä ja ovat tehneet sen suoraan ilmoittaen että ovat gay miehiä ja olen ilmoittanut että olen hetero. ja juttu on loppunut siihen..
      Jos joku mies alkaisi minua lähentelemään fyysisesti niin vetäsen perinteisesti turpaan.

• Ok-Loordi

Kiitos asiallista vastauksista, mitä mieltä olette Peniksen koosta suihin otossa? Olen aina haaveillut oikein isosta peniksestä, sen kun saisi suuhunsa ja jos mies laukeaisi suuhuni.
      Kommentteja muiltakin miehiltä, Kiitos.

• Luki.

Koko on kaiken a&ö kaks mietä vilä parempi.

• Whoknowswins

Aha, samanimisen kaverin tiedän, ja tiedän kaksikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe